Kan een Kyosho perfex KA-1 12 Volt aan ??

• Topicstarter Topicstarter Hersul
  • Startdatum Startdatum
H

Hersul

Guest
Hallo bouwers,

Een korte vraag omdat de specificaties van de Kyosho KA-1 regelaar nergens te vinden zijn.
Kan dat ding 12 Volt aan ??

Het is de bedoeling, dat een wavechopper ( die jetski van Kyosho ) waar nu een kleine schroef onder zit en het op 7,2 Volt doet het met een andere motor en as met grote schroef en natuurlijk 12 Volt sneller gaat.

Wie kan me helpen ??

Gr.

Herman

voor zover ik weet van die regelaar kan die dat niet hebben, hooguit 8,4V geloof ik, ik zal het nog even nakijken (vriend heeft er een liggen)

grtz jurriaan

jurriaan zei:
voor zover ik weet van die regelaar kan die dat niet hebben, hooguit 8,4V geloof ik, ik zal het nog even nakijken (vriend heeft er een liggen)

grtz jurriaan

Alvast bedankt....
Gr.

Herman

Nee :( , kan niet

Spec's

Function: Forward, Reserve FET control Power Input: 7,2V-8,4V
Max Power output ( FET spec's): 120A (Forward)/60A ( Reserve)
Motor spec's: 540size, 20 ~27 Turn Model Motor.

Een 15 turn wil met deze regelaar ook wel, maar dan wel GOED !! koelen
en niet te lang door blijven varen.

RoHag zei:
Nee :( , kan niet

Spec's

Function: Forward, Reserve FET control Power Input: 7,2V-8,4V
Max Power output ( FET spec's): 120A (Forward)/60A ( Reserve)
Motor spec's: 540size, 20 ~27 Turn Model Motor.

Een 15 turn wil met deze regelaar ook wel, maar dan wel GOED !! koelen
en niet te lang door blijven varen.

Hartstikke bedankt.
Er is nl bijna niets over te vinden en om nou weer voor dit stukje speelgoed een goede Robbe regelaar erin te gooien was een beetje zonde.
Maar die ene cel moet verschil gaan maken want ik zie dat verschil als stilstaan of mogelijk varen ( poeh wat een denkerij hihi )

Gr.

Herman

Regelaar zelf maken ???
http://www.modelbouw.gompy.net/esc/pic-esc.htm

Ik gebruik ze ook en bevallen me goed :D :D

Alleen kan ik het max aantal cellen waarop deze regelaar kan niet zo snel vinden, misschien dat het iemand weet ..............?????

Ik ken de wavechopper niet, maar ik zou ( als het kan ivm ruimte ) het eerst proberen met een andere motor, regelaar koelen en een beetje testen met andere props.

Wel je regelaar in de gaten houden ivm warmte!

Back