Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bij deze, en alvast bedankt.
Even een vraagje.
Ik kan wel PB's sturen, en ze komen ook in mijn map " verzonden berichten " te staan.
Ook in andere discussies gewist. "Ik zal dat zeikstralenforum wel eens krijgen en mijn buitengewoon belangrijke, hoogstaande, leerzame en unieke berichten wissen, dat zal ze leren.".
Ook een zinloze actie want moderatoren kunnen berichten terugzetten uit back-up, als ze het de moeite waard vinden. En ik heb zo'n vermoeden ...
Nee, ik had even gecheckt. Het 'citaat' is sarcastisch bedoeld door mij.Had skindeep dat gezegd van dat, ook in andere discussies gewist???? ...
Even een vraagje.
Ik kan wel PB's sturen, en ze komen ook in mijn map " verzonden berichten " te staan.
Maar ik weet niet zeker of ze aan komen.
Ik heb namelijk een paar keer een PB gestuurd, en eerst reageerde de ontvanger wel, maar na 2 PB's heb ik geen reactie meer gehad, terwijl hij wel online is geweest, en ook in zijn PB's gekeken heeft volgens zijn profiel.
Maar ik heb wel reactie gehad van iemand anders, dus die kreeg mijn PB wel.
Hoe kan ik zien of diegene ( het gaat om deze meneer: Modelbouwforum.nl - Bekijk profiel: court99 ) mijn PB's ontvangt en/of leest?
Ik heb wel eens een PB gehad en daar zat een melding bij of ik aangaf die PB gelezen te hebben, kan ik dat ook doen?
Ik wil zeer zeker deze meneer niet in een slecht daglicht zetten, dat dat duidelijk is!
Groeten,
Ruud