Kan het niet andersom?

Ik ben pas lid en kom net kijken. Misschien is het ook wat eigenwijs maar ik vindt de sortering van dit forum van nieuw naar oud lastig. Vooral als je de hele draad wil bekijken. Ik zag het liever van oud naar nieuw. Ik moet dan welliswaar een keer meer klikken voor het nieuwste bericht.

Maar voor het hele draadje moet ik de laatse pagina en dan de een na de laatste en dan ook nog elke keer naar beneden scrollen om vervolgens weer omhoog te gaan. Ik ben lid van verschillende forums die het allemaal net andersom doen. En wat ik al stelde dat vindt ik handiger. Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

vriendelijke groet

Dat is inderdaad lastig.
Je kunt het echter zelf wijzigen in de gebruikersinstellingen (Bovenaan in de balk, aan de linkerzijde)

Wim

Klopt, volgens mij is het ook standaart op dit forum van oud naar nieuw, maar blijkbaar is het bij jouw per ongeluk omgedraaid.

Is zoals Wim zegt heel makkelijk om te draaien bij je gebruikersinstellingen.

[edit] ik realiseer me nu pas dat ik dus helemaal niks had toe te voegen :oops:

Oeps!! Dus het ligt aan mijn instellingen. In dat geval heb ik niets gezegd en zal ik dat dan gaan regelen. Sorry.

groet

Ja hoor hoe dom kun je zijn. Even de instellingen veranderd en zie daar mijn wens is vervuld.

groetjes

Back