kan iemand carbon plaat voor mij snjjden of frezen?

Discussie in 'CNC' gestart door youri, 5 mei 2014.

  1. youri

    youri

    Lid geworden:
    19 jan 2014
    Berichten:
    251
    Edit: had een idee over het verzamelen van gegevens van forumleden die snij of freesdiensten aanbieden. Werd er op gewezen dat dit vrij snel in strijd met de forumregels kon gaan zijn.

    Zoek zelf nog wel iemand die frees of snijwerk van carbonplaat kan uitvoeren voor me. Zie 3e post.
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2014
  2. Micropuller

    Micropuller Forum veteraan

    Lid geworden:
    1 jul 2004
    Berichten:
    6.399
    Dus tenzij de mensen die de mogelijkheid hebben om te snijden en/of frezen hun diensten om niet willen aanbieden, is een dergelijk verzameltopic lastig te combineren met de forumregels.
     
  3. youri

    youri

    Lid geworden:
    19 jan 2014
    Berichten:
    251
    Dat klopt. In mijn enthousiasme even vergeten. Dan houden we het gewoon op een hoop dubbele posts.


    De vraag: wie kan mij helpen met het snijden of frezen van een aantal frame delen voor een mcpx. Het betreft kleine delen van ongeveer 3 bij 6 cm waar een aantal kleine schroefgaten in komen, varierend van1 tot 2 mm. Het materiaal is carbon plaat met een dikte van 1 tot 1.5 mm. Het liefst in de omgeving van Milsbeek / nijmegen (niet noodzakelijk).

    Reactie eventueel via pb.
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2014
  4. michel pet

    michel pet

    Lid geworden:
    8 dec 2004
    Berichten:
    3.845
    Locatie:
    bovenkarspel
    genoeg info te vinden lijkt me in andere draadjes lijkt me.
     
  5. Anko

    Anko

    Lid geworden:
    25 feb 2008
    Berichten:
    4.996
    Locatie:
    Hoorn (NH)
    Ik heb je een PB gestuurd;)
     
  6. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Handigheidje voor het werken met PB's , bespaart je typewerk als hierboven en je ziet geen PB meer over het hoofd :smile:
    Gebruiksinstellingen (links in blauwe balk)
    -> opties wijzigen
    -> pop-up venster tonen bij nieuwe privéberichten
    en/of
    -> e-mail notificatie ontvangen bij nieuwe privéberichten
     
  7. youri

    youri

    Lid geworden:
    19 jan 2014
    Berichten:
    251
    Mannen super bedankt voor het aanbod. Helaas heb ik het frame een enkeltje vuilnisbak gegeven en een beter frame besteld. Er waren zoveel ontwerpfouten en verkeerde materiaalkeuzes dat de aangepaste carbondelen nog geen perfecte oplossing gingen bieden. Ik hou jullie in gedachten voor eventuele toekomstige projecten.
     

Deel Deze Pagina