Kan iemand dit controleren? - Lama 2-1

Hallo ik heb hier een nieuwe Walkera Lama 2-1
Ik weet dat sommige problemen hebben met dit model en daarom heb ik hem ook even nagelopen voordat ik hem ubehaubt wil aanzeggen. Wat ik tegen kwam is een chip waarbij 2 pinnen met elkaar zijn verbonden. Als dit een fout is kan het de chip direct doorbranden als ik heb aansluit. En ik kon verder ook geen datasheet viden van de chip om te zien of dit misschien zo hoort. Dus wil ik hier graag vragen of iemand met een Lama 2-1 even kan kijken hoe dit zit bij zijn model. Hij hoeft er niet voor uit elkaar je kan het zo zien. Zit onderaan tussen de twee printplaten in.

Zie m'n plaatje, ik heb hem voor de duidelijkheid wel uit elkaar gehaald.

http://img682.imageshack.us/img682/9224/pinsj.jpg

Laat het me aub even weten.
Bedankt!
Sander

Hallo, nee ik heb hem net nieuw. En niks zelf aan gedaan.
Maar voordat ik hem echt test wik ik graag weten of die bij elkaar gesoldeerde pinnen normaal zijn. Zo niet dan brand die chip waarschijnlijk direct door als ik hem aanzet.

Dus als die pins bij andere mensen niet bij elkaar gesoldeerd zijn dan weet ik dat de mijne een fabricage fout is en dat ik het bij moet werken.

Alvast bedankt!
Groeten

als je hem nieuw uit de doos hebt gewoon er mee vliegen.
is het een fabrikagefout dan kan hij altijd terug. (lijkt me niet een fout) komt vaker voor dat er pinnetje doorgesoldeerd zijn bij een ic

mvg Hans

Zit bij mijn lama'tje ook zo.. en vlieg er al een half jaar mee :)

Is gewoon een print verbinding die doorgevloeid is via de pinnen

Back