U
ultim@te
Guest
hallo ,
ik ben op zoek naar iemand die van aluminium een onderdeeltje kan fresen .
het gaat om een verdikkings plaatje van 1 cm dik .
er zit op mijn 80cc boxer motor een walbro carb met een pakking tussen de motor en de carb van ong 4 mm dik .
ik moet deze pakking eigenlijk nagemaakt hebben maar dan in 1 cm dik alu .
de reden is dat de carb 1 cm naar achter moet worden geplaatst om zo de carb goed binnen de motorbox te krijgen .
ik heb nu even geen middelen om er foto`s van te plaatsen maar dat probeer ik zo snel mogelijk te regelen .
het geheel kan in een envelop verzonden worden dus als er iemand is die dit voor mij kan maken dan zou ik hier erg blij mee zijn .
ik stuur dan het onderdeeltje op naar jou en als je dan aangeeft wat het kost dan zorg ik dat het geld ook in die envelop zit .
als het dan klaar is kun je het gewoon terugsturen via de post .
alvast bedankt .
mvg eric
ik ben op zoek naar iemand die van aluminium een onderdeeltje kan fresen .
het gaat om een verdikkings plaatje van 1 cm dik .
er zit op mijn 80cc boxer motor een walbro carb met een pakking tussen de motor en de carb van ong 4 mm dik .
ik moet deze pakking eigenlijk nagemaakt hebben maar dan in 1 cm dik alu .
de reden is dat de carb 1 cm naar achter moet worden geplaatst om zo de carb goed binnen de motorbox te krijgen .
ik heb nu even geen middelen om er foto`s van te plaatsen maar dat probeer ik zo snel mogelijk te regelen .
het geheel kan in een envelop verzonden worden dus als er iemand is die dit voor mij kan maken dan zou ik hier erg blij mee zijn .
ik stuur dan het onderdeeltje op naar jou en als je dan aangeeft wat het kost dan zorg ik dat het geld ook in die envelop zit .
als het dan klaar is kun je het gewoon terugsturen via de post .
alvast bedankt .
mvg eric