kan iemand me helpen?

Discussie in 'Speedboten' gestart door nitrohammer, 28 jun 2010.

  1. nitrohammer

    nitrohammer Guest

    nee sorry ik heb het nog niet geprobeerd, want me roer is nog niet binnen.
    is deze chroef wel te verstellen of is het aleen een borging van de gashandel arm...?

    een heeft dit uitendelijk zin om het probleem te verhelpen.
    als ik ga varen reageergt hij super op het gas aan vaart hij gewon goed maar na een minuutje of 2 begint hij in te houden en heeft hij totaal geen gas reactie meer....

    kan dit mischien te maken hebben met het vocht wat in de boot kom want hij heeft 2 jaar stil gestaan ,
    ls ik een half tankje gevaren had stond er een klein laagje water in de boot.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jul 2010
  2. RIES123

    RIES123

    Lid geworden:
    9 okt 2009
    Berichten:
    101
    Locatie:
    Schoonhoven
    volgens mij heb je al weet ik hoeveel keer gevraagd of dat dat je onder in afstelling is. je krijgt een paar foto's voor geschoteld met voorbeelden erop.
    ik heb al een paar keer gezegd dat die schroef je onderin afstelling is en nog iemand.
    en toch blijf je twijfelen als je niks probeerd weet je het niet ook.
    maar wat jij zegt dat hij in het begin super reageert op je gas en na een tijdje in kakt is typisch het voorbeeld dat hij veelste arm loopt. mischien zowel boven in als onderin ik vaar nu al 11 jaar,heeft voor mij ook evne geduurd eer dat ik de motoren een beetje begreep, en heb veel moeten leren van wat andere mensen mij hebben verteld.
    dus bij deze is het de laatste keer dat ik het zeg probeert hem onderin wat meer te geven en ook meteen boven in als die echt veelste rijk loopt heb je een mooi begin om terug te gaan schroeven voor de ideale afstelling.

    en dit heeft niks te maken met water in de boot dit is normaal als het maar geen halve boot met water word, kijk meteen even of het water goed weg kan naar achteren door een loos buisje ofzo.
     
  3. nitrohammer

    nitrohammer Guest

    ik heb wat aan dit bericht bedankt ik moet alleen nog even wachten op het roertje,
    het buisje zit goed dat heb wel al geprobeerd.

    als ik het roertje binnen heb ga ik wel wat klooien als ik er dan niet uit kom zeg ik het wel.

    weet je trouwens we wel kant je op moet draaien om hem onderin meer te geven??
     
  4. mkabel

    mkabel

    Lid geworden:
    1 sep 2008
    Berichten:
    597
    Locatie:
    nieuwegein
    schroefje eruit draaien is meer schroefje erin draaien is minder
     
  5. nitrohammer

    nitrohammer Guest

    dank je!
     

Deel Deze Pagina