Kan iemand mij helpen

Discussie in 'Electro offroad' gestart door Coenvandijk005, 19 feb 2019.

  1. Coenvandijk005

    Coenvandijk005

    Lid geworden:
    19 feb 2019
    Berichten:
    3
    Locatie:
    Culemborg
    Ik wil graag een rc auto kopen maar weet nog niet wat voor een;) Ik ben 15 jaar en ben nieuw in deze hobby, heb alleen toen ik klein was voor een euro of 80 een auto gekregen maar die had ik snel kapot gemaakt:) ik ben op zoek naar een offroad buggy van ongeveer 250 of 300 euro. Het liefst wil ik een wat grotetere auto van ongeveer 50 cm een 1:8 dus. Zit alleen te twijfelen tussen een electro(brushless) of een nitro, ik weet dat dit nogal een groot verschil is. Wat zouden jullie aanraden voor een beginner? ik ben best wel technisch en ik weet veel dingen uit te vogelen. is nitro erg moeilijk met starten en onderhoud? Ik vind een nitro auto namelijk wel een stuk gaver. Wat voor auto kunnen jullie mij dan aanraden? Ik had zelf al bij conrad gekeken en vond dit wel interessante modellen:

    https://www.conrad.nl/p/reely-gener...-incl-accu-oplader-en-batterijen-voor-1661756

    https://www.conrad.nl/p/reely-gener...itro-buggy-4wd-rtr-24-ghz-gelimiteerd-1650150

    https://www.conrad.nl/p/tamiya-neos...-4wd-bouwpakket-24-ghz-exclusieve-set-1893069

    Ik weet dat reely een minder goed merk is. Maar ik vond dit toch wel erg interessante auto's, vooral die van 230 euro, een goed uitziende 1:8 buggy die al mijn eisen heeft, een brushless, 3s accu met lader inbegrepen, 4wd en 50 km/h wat mij een prima snelheid lijkt.
    Hebben jullie misschien nog ideeën of auto's laat het me even weten!!
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2019
  2. marinj

    marinj

    Lid geworden:
    4 dec 2008
    Berichten:
    194
    Locatie:
    Sneek
    Ik zou toch voor een elektro 1/10 Traxxas of Arrma gaan, prachtige wagens, veel keus in alle prijsklasse,s en onderdelen makkelijk verkrijgbaar.