kan ik 2x 30A en 2x20a esc samen gebruiken?

Ik ben bezig met een f450 kloon op te bouwen, maar kwam tot de conclusie dat ik alleen nog 3x 30A esc heb van lightning hobby, en heb ook nog 2x 20A esc van hobbywing.,

kan ik deze samen laten werken op mijn quad?

de flightcontroller wordt denk ik een naze32,rev 5, of een naze32 rev6 of een cc3d boxed, maar kwam ook nog een kk 2.1.5 boxed tegen met losse programmer.

welke raden jullie aan?

Dat eerste zou ik zeker niet doen, het kan wel maar vaak gebruikt men dan een esc van het zelfde merk. Het kan zijn dat de timing die LH esc anders is dan de hobbywing. Koop er gewoon 1tje bij zou ik zeggen :-)

Dan zou ik qua programmeren en instellen gaan voor een Naze32 bordje. Op zich vliegen die ander bordjes ook wel ok maar de Naze32 is lekker makkelijk in te stellen ( vind ik dan ).

Dat eerste zou ik zeker niet doen, het kan wel maar vaak gebruikt men dan een esc van het zelfde merk. Het kan zijn dat de timing die LH esc anders is dan de hobbywing. Koop er gewoon 1tje bij zou ik zeggen :)

Zou jij een pinout voor mij hebben, zodat ik mijn eigen breakout cable kan maken?
Dus ail, elv,thr,rudder enzo.

Alvast bedankt

Dan zou ik qua programmeren en instellen gaan voor een Naze32 bordje. Op zich vliegen die ander bordjes ook wel ok maar de Naze32 is lekker makkelijk in te stellen ( vind ik dan ).

Back