kan ik deze dempers gebruiken ????

• Topicstarter Topicstarter ultim@te
  • Startdatum Startdatum
@Zore.
How do I know? heb er vroegah tig gemaakt en er mee gexperimenteerd.
Ger.

Meer referenties = meer keus voor de vraagsteller dus laat ze maar komen of beter, opent u een eigen topic??? Okey, zijn vliegtuig maken gaat veel tijd in zitten en ultim@te koopt daarom de uitlaat. Zie de posting aub:

ik heb zelf de middelen en de kennis wel in huis om een uitlaat te bouwen , maar ik heb er geen tijd voor ( laat staan 2 voor mijn boxer )

Ik ga er binnenkort 1 maken voor mijn piper .

Omdat ik geen power nodig heb maar een stille demper die helemaal in de romp komt .
En van die heb ik al meer gemaakt vroeger , toen was de markt nog niet zo groot op reso gebiet. :D

Verder koop ik ze ook kant en klaar :yes:

Mvg Johan

gelukkig ben ik ook niet op zoek naar reso`s , gewone canisters zijn mij best het is meer om het geluid laag te houden .
de 80cc zdz boxer zal op zich zonder reso`s al wel voldoende vermogen hebben voor een 2,40 yak denk ik zelf .

anders kan ik altijd nog beschuitbussen halen bij de blokker en deze vol stoppen met staalwol pannesponsjes , dan hoor je hem helemaal niet meer :D ( wordt alleen een beetje zwaar denk ik :yes: )

maar goed alle onzin op een stokje , ik kijk wel even waar ik een beetje economische demper vandaan kan toveren .

Back