Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
mm pa kwam vandaag aan met een bakje accu's uit fototoestellen. hier staat op dat het lithium cellen zijn en 6 volt. kan ik deze laden met een normale lipo lader voor 2S????
lijkt mee een leuk ontvangeraccuutje voor een lich zwevertje ofzo als ze te laden zijn.
![]()
![]()
Voor dat doel kan je het beste een 9V blokje demonteren en 4 celen in serie gebruiken.mm pa kwam vandaag aan met een bakje accu's uit fototoestellen. hier staat op dat het lithium cellen zijn en 6 volt. kan ik deze laden met een normale lipo lader voor 2S????
lijkt mee een leuk ontvangeraccuutje voor een lich zwevertje ofzo als ze te laden zijn.
Voor dat doel kan je het beste een 9V blokje demonteren en 4 celen in serie gebruiken.
Die zijn 200mAh alleen niet genoeg om te motoriseren.
Ik haalde ze voor 2 euro bij ALDI maar dat was wel een aanbieding.
Er zitten 7 cellen in een blokje en opladen met 50mA of minder met een multie lader constante stroom en handmatig controleren.hoe kon je die opladen?... en hoeveel cellen zaten er in zo`n blokej?.....
Ik doel op een klein bestuurbaar ongemotoriseerd helling of werpzwevertje van 100gram of zo iets.Als je een ontvanger accu nodig hebt kan je echt gewoon het beste vier 1,2V NiMH cellen gebruiken of een LiPO accu nemen en niet gaan klooien met 9V blokjes en normale batterijen. Op den duur gaat je dat meer geld kosten dan een goed ontvanger pakket. Normale batterijen moet je weg gooien als ze leeg zijn en een goed oplaadbaar pakket gaat veel langer mee...
JK.
zo'n lader heb ik wel. ff proberenEr zitten 7 cellen in een blokje en opladen met 50mA of minder met een multie lader constante stroom en handmatig controleren.