Kan ineens geen foto's meer uploaden

Het is me nog niet eerder opgevallen , maar sinds de verhuis van het forum naar een andere server krijg ik deze melding als ik foto's naar mijn fotoalbum wil uploaden :

Your submission could not be processed because a security token was missing.

If this occurred unexpectedly, please inform the administrator and describe the action you performed before you received this error.

Natuurlijk heb ik ook al een mailtje naar de administrator gestuurd , nog geen reactie van terug gehad .

Het is me nog niet eerder opgevallen , maar sinds de verhuis van het forum naar een andere server krijg ik deze melding als ik foto's naar mijn fotoalbum wil uploaden :

Your submission could not be processed because a security token was missing.

If this occurred unexpectedly, please inform the administrator and describe the action you performed before you received this error.

Natuurlijk heb ik ook al een mailtje naar de administrator gestuurd , nog geen reactie van terug gehad .

Misschien ben je niet de enige.
Ik kan al een tijdje helemaal geen foto's meer uploaden.
Ook ik ben hier al achteraan geweest maar nog steeds geen antwoord of een oplossing gekregen.
ben dus nog steeds wachtende

gr. modellmaker

Kijk eens naar je browser instellingen wat betreft cookies. Als je helemaal geen cookies toelaat blijf je niet ingelogd als je naar een andere pagina gaat.

Groet,

Ad Bakker

Dat is het mooiste : niks bijzonder

Foto's nog een keer vanaf de kaart naar een map gekopieerd , daarna werkte het plots .

Henk

Nog even gezocht :
Ik heb de foto's uit een andere map gehaald nu , deze zijn rond de 2 Mb ipv 4Mb .
Wel raar dat je dan zo'n rare melding krijgt ?

waar kan ik de uitleg vind hoe die nieuwe methode werkt?
Ik heb zojuist een foto geupload maar hoe krijg ik deze in een fotoalbum dan?
Daarnaast is het mij opgevallen dan mijn status '' Vriend van modelbouwforum '' is verdwenen.!!!!

modellmaker

Daarnaast is het mij opgevallen dan mijn status '' Vriend van modelbouwforum '' is verdwenen.!!!!

Dat betekent dan dat je voor een nieuw jaar had moeten betalen. Als je geen "vriend" meer bent en er staan meer dan 60 (of 80 ik weet het niet zeker) in je albums dan kan je geen foto's meer bijplaatsen totdat je je jaarlijkse bijdrage van € 17,50 hebt betaald.
Als je vindt dat je ten onrechte geen "vriend" meer bent, even een mailtje naar Robert sturen.

Groet,

Ad

Back