kan je met 1 zender meerdere auto's besturen?

hallo ik heb nu 2 auto's die wil ik besturen met 1 zender kan dat überhaupt
en moet je dan een zender hebben met geheugen
en als dat kan welke zouden jullie mij aanraden

alvast bedankt

Heb je 27mhz dan stop je gewoon dezelfde kristal in je 1ne model als het andere.
Heb je 2.4ghz dan kan je met een goedkoop gt2 setje met extra ontvanger van hobbyking of conrad al goed zijn.
Moet je wel elke keer je instellingen voor die auto aanpassen.
Ikzelf heb een dx3c van spektrum,20 modelgeheugens en ik gebruik de orange ontvangertjes van hobbyking.
Gewoon model selecteren op de zender en model aanzetten en klaar ben je.Onthoud alle instellingen enz en je kan stuuruitslag,gasbegrenzing e.d. instellen.
Er zijn er nog maar daar heb ik geen ervaring mee.

oke dus als ik een setje van conrad koop met extra ontvanger kan ik ze alle 2 besturen maar als er ook een andere is ook met hetzelfde setje dan kan hij mijn auto's ook besturen toch?

Je moet dan wel zijn zender en jou ontvanger binden.Anders neemt jou zender jou 2 ontvangers aan.

Tip: die gt2 setjes van conrad zijn bij hobbyking goedkoper, alsook de ontvangers. Hebben alleen een ander kleurtje. Zoeken op gt2 want je hebt ook al gt3 en weet niet of die met elkaar compatibel zijn.

Leuk om een GT2 bij HK ipv de Conrad te adviseren.....
Bij de Conrad (mits met Ideal betalend) heb je geen verzendkosten en je hebt garantie dat die niet bij een douane in de schredder verdwijnt. Dat kon wel eens de betere optie zijn....

Maar waarom een GT2 adviseren? Een GT3 kost 2 tientjes meer en kent 10 modelgeheugens.

Leuk om een GT2 bij HK ipv de Conrad te adviseren.....
Bij de Conrad (mits met Ideal betalend) heb je geen verzendkosten en je hebt garantie dat die niet bij een douane in de schredder verdwijnt. Dat kon wel eens de betere optie zijn....

Maar waarom een GT2 adviseren? Een GT3 kost 2 tientjes meer en kent 10 modelgeheugens.

Je hebt helemaal gelijk excuses hiervoor, was effe vergeten vanaf 25 euro..... Maar ontvangertjes zijn toch bij hk goedkoper. Gt3 heb ik geen ervaring mee.

Ik heb de GT-2 zender bij Conrad gekocht, en de losse ontvangers bij HK. Ik heb alle auto's die op dezelfde zender zitten mechanisch getrimd, dus ik hoef geen instellingen aan te passen, maar het is natuurlijk wel makkelijk als je modelgeheugen hebt.

oke bedankt voor de info mensen ik zit dus te twijfelen tussen de gt2 of de gt3.2 ik kon in de produktinfo van conrad niet veel lezen van modelgeheugen of ik moet het over het hoofd gezien hebben ...en hoe zit het precies met binden dan?
alvast bedankt!@

Heel simpel, je hebt een bind plug die je in de ontvanger steekt en een bind knopje op de zender :) eens gebind moet je dit dus niet meer doen.

Je hebt helemaal gelijk excuses hiervoor, was effe vergeten vanaf 25 euro..... Maar ontvangertjes zijn toch bij hk goedkoper. Gt3 heb ik geen ervaring mee.

En als je met de zender direct een extra ontvanger mee laat komen bespaar je nog steeds verzendkosten....

oke bedankt voor de info mensen ik zit dus te twijfelen tussen de gt2 of de gt3.2 ik kon in de produktinfo van conrad niet veel lezen van modelgeheugen of ik moet het over het hoofd gezien hebben ...en hoe zit het precies met binden dan?
alvast bedankt!@

Ik betwijfel je inzet of je het wel doorgenomen hebt.

Hoofstuk 10 (pag 102) ziei ik al een plaatje met "model select" , meer zie pag 112 -> 10 modelgeheugens

Binden: zie pagina 106

Ik moet toegeven dat het inderdaad erg moeilijk te vinden is allemaal. Functie "model", wat zouden ze daar nu mee bedoelen?

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back