kan je op deze volgende auto's een brushless set zetten?

• Topicstarter Topicstarter gerben1995
  • Startdatum Startdatum
G

gerben1995

Guest
hallo,

heb een vraagje.

kan je op een hpi wheely king 4X4, losi desert truck, tamiya dualhunter 4X4, kyosho lazer zx5 of een losi highroller lifted truck een brushless set zetten?

alvast bedankt.

Desert truck, Dualhunter en de Lazer sowieso. Wheelyking zou je beter een Crawlermotor in steken, en de Highroller ken ik niet echt..

Voor de dualhunter zou je dan 1 brushless motor moeten steken en alleen achterwielaandrijving gebruiken. Dat rijd een stuk leuker!

Desert truck, Dualhunter en de Lazer sowieso. Wheelyking zou je beter een Crawlermotor in steken, en de Highroller ken ik niet echt..

Voor de dualhunter zou je dan 1 brushless motor moeten steken en alleen achterwielaandrijving gebruiken. Dat rijd een stuk leuker!
heb ook gedacht om achterwielaandrijving daar te steken. het zal tussen de desert truck, dualhunter, lazer, highroller en hpi e-firestorm gaan. gaan deze wagens door gras? of blijven ze steken? en kan je bv een body van een vw golf of een subaru imprezza op zo een chassis steken?

De high roller kan perfect door gras, een brushless is op eigen risico.

Ik heb om mijne een 13,5T brushless en men aandrijving kan het nu al niet meer aan!!

Zijn er btw mss nog mensen die dit probleem kennen?

grtzzz

heb ook gedacht om achterwielaandrijving daar te steken. het zal tussen de desert truck, dualhunter, lazer, highroller en hpi e-firestorm gaan. gaan deze wagens door gras? of blijven ze steken? en kan je bv een body van een vw golf of een subaru imprezza op zo een chassis steken?

Als je een realistische kap op een off-road capabel chassis wilt, zou ik voor de Tamiya DF-03Ra gaan. Die is gebaseerd op het buggychassis, maar is aangepast zodat er een Subaru Impreza kap mooi op past. Brushless moet wel lukken, maar installeer dan op z'n minst de slipper-clutch optie, en probeer ergens metalen diff-outputs (of hoe heten die dingen) te krijgen. Daar gaan je diff's een stuk langer van leven. En dat zijn de meest onderhoudsgevoelige onderdelen bij deze auto.

op DF-03Ra heb je ook andere kappen, o.a. Mitsibutsi en Toyota.

die Tamiya DF-03Ra is niet zo geschikt. ik zou ermee op gras willen rijden. ik zou een auto kopen waar ik een body van bv een subaru kan opzetten maar ik ben bereid om de body aan te passen.

Dan moet je de body 5cm van de grond zetten (voor kort gras!) en dan lijkt dat toch nergens meer op... Een realistische body en gras gaat gewoonweg amper samen, de bumper zit in de weg.

ja maar ga de losi highroller nemen. heb deze auto goed nagetrokken en vind het wel een leuke wagen. ik zou er wel een andere motor insteken. welke zou het beste zijn? een brushless of een gewone? zou het wel niet te duur willen hebben. maar wil wel wat meer power. ga mij een zware batterij en snellader kopen. welke batterij kan deze auto aan?

Brushless is denk ik uiteindelijk goedkoper dus ik zou er gelijk en leuk brushless setje in gooien. Voor goedkoop brushless setje moet je dus naar eZrun kijken.

gr. joeri

Op een dag had ik tijd over en een kap, het gevolg:

DSC00347.jpg

.

Gr Tim,

PS: Het kan dus wel :D

Heb net men highroller opengeschroef en het diff heeft et weer begeven. De tandwilen zijn weer gestript en dit onder een totaal niet sterke brushless set.

Weet iemand of ik iets van hop up kan krijgen voor deze wagen?

grtzzz

Back