kan niet kiezen...

Hallo, ik wil beginnen met helcoptervliegen maar ik twijfel tussen de nieuwe Walkera 4# - new version metal head - 2.4 GHZ www.PrecoShop.be
of de esky honeybee v1 fp of wachten op de nieuwe v2 fp
of zijn dit geen goede helicopters en neem ik beter een t-rex 450...

mvg Anton

Hallo,

Als ik je een goede tip mag geven, ga voor een Trex 600 of 700 en een goede sim. Deze heli's vliegen super stabiel ook met wat wind is dit geen probleem. Ga jij je kosten besparen op goedkopere kleine modellen, dan zul jij het verschil meteen merken in het vlieggedrag, wat dus ook niet motiverend is voor je zelfvertrouwen.
Stel als je een keer crasht zijn er voor deze heli's altijd onderdelen genoeg te verkrijgen.

Natuurlijk kun je klein beginnen, maar ze zijn nogal zenuwachtig, althans mijn mening.

veel succes.

Gelukkig heb je het maar over een prijsverschil van 1500 euro tov een rtf kitje, maar dat maakt blijkbaar niet uit.. Je mening is zeker goed, maar wat minder realistisch. Of Twan moet een dikke portemonnee hebben en er zeker van zijn dat dit helemaal zijn hobby is..

Twan, het verschil tussen een walkera/esky fixed pitch model en een trex 450 is al erg groot. Stel voor dat je nog iets meer onderzoek doet voor je zulke vragen stelt. Je bent immers niet de eerste, genoeg leesvoer hier en op andere forums.

Succes!
Tjerk ;)

hey, ik zie ook de HK-450 in de US voor weinig geld maar wat moet ik dan allemaal extra kopen? incl Zender want dat heb ik ook niet...
en is het moeilijk af te stellen eens je hem thuis in elkaar hebt steken.

en hoeveel kost het dan ongeveer samen

mvg

Back