Kan niet reageren met mobiel

Hoi Medeforummers&Moderators,

Ik kan al een langere tijd niet meer reageren met mijn Nokia-N97.
Als ik wil reageren krijg ik wel het tekstvenster met alles eromheen echter is het invulvak grijs. Ik kan wel tekst invullen maar als ik het ga versturen krijg ik de melding dat mijn tekst langer dan 3karakters moet zijn.
Ook bij priveberichten hetzelfde probleem.

Weet iemand de oplossing?? Het is soms best lastig.

M.Vr.Gr. Eric.

Nee, niet geinstalleerd.

Wel geprobeerd, Als ik dit probeer te installeren dan moet je je soort telefoon aangeven, ik kan dan in dat scherm niet genoeg naar rechts om de Nokia-N97 aan te geven.

Gr. Eric.

@Baggeraar,

Ja, vroeger geen probleem. Sinds het forum op de "Niuwe Stijl" is overgegaan niet meer.
Ik denk dus dat ik Tapa-Talk "moet" installeren.

@Burp,

Dank voor het respect.
Echter wel een klein beetje: -De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet-.
Ik loop dus achter met mijn telefoon, moet maar een nieuwe kopen. Maar we draaien wel al 4jaar met V-Bullitin, terwijl er al 2-jaar een nieuwe versie van V-Bullitin uit is.
Misschien is dit met de nieuwe versie op te lossen?

Ook vreemd dat het met een Windows-98 PC nog wel kan maar met mijn mobiel niet meer.

Ik ga kijken hoe ik Tapa-talk op mijn N97 krijg.

M.Vr.Gr. Eric.

Een telefoon kan helemaal niet ''te oud'' zijn, het ligt er aan of hij de mogelijkheid heeft.

Als er maar een juiste HTML browser aanwezig is kun je gewoon inloggen en posten.
ik gebruik zelf ook geen tapatalk en gaat altijd prima in de browser op mn telefoon.

@Baggeraar,

Ja, vroeger geen probleem. Sinds het forum op de "Niuwe Stijl" is overgegaan niet meer.
Ik denk dus dat ik Tapa-Talk "moet" installeren.

@Burp,

Dank voor het respect.
Echter wel een klein beetje: -De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet-.
Ik loop dus achter met mijn telefoon, moet maar een nieuwe kopen. Maar we draaien wel al 4jaar met V-Bullitin, terwijl er al 2-jaar een nieuwe versie van V-Bullitin uit is.
Misschien is dit met de nieuwe versie op te lossen?

Ook vreemd dat het met een Windows-98 PC nog wel kan maar met mijn mobiel niet meer.

Ik ga kijken hoe ik Tapa-talk op mijn N97 krijg.

M.Vr.Gr. Eric.

Nieuwe versie 4 is in aantocht.. Heb ik zelf ook graag draaien. Echter komt versie 5 er ook al aan.. ;-)

De oplossing is gevonden. Lang gewacht, toch gekomen. Bijna een jaar later.

Ik las het topic over het opslaan van verzonden prive berichten. Ron van Sommeren stuurde de topicstarter de tip dat dit in je profielinstellingen kan instellen.

Verder onderaan staat een gedeelte over de tekstverwerker die je gebruikt, standaard is dit de geavanceerde wysiwig?? tekstverwerker.
Heb nu een minder slimme uitgekozen en het werkt.

Dit alles is voor jullie natuurlijk niet erg interessant maar ik wilde de oplossing toch hier plaatsen voor het geval dat iemand zit met een soortgelijk probleem. (is goed voor de zoekfunctie).

Dus Ron, als je dit leest: Bedankt. Je hebt zonder het te weten mij geholpen met mijn probleem.

Gr. Eric.

Back