A Albertmobiel 3 sep 2014 #1 Kan iemand mij vertellen hoe lang de kanons lopen in het mengsel van natriumthiosulfaat moeten zitten bij niet verwarmen. Groet Albert
Kan iemand mij vertellen hoe lang de kanons lopen in het mengsel van natriumthiosulfaat moeten zitten bij niet verwarmen. Groet Albert
*Hans* Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan 3 sep 2014 #2 Volgens mij moet je ze ook laten drogen aan de lucht zodat de reactie beter verloopt.
*Klaas* 3 sep 2014 #3 Albertmobiel zei: Kan iemand mij vertellen hoe lang de kanons lopen in het mengsel van natriumthiosulfaat moeten zitten bij niet verwarmen. Groet Albert Klik om te vergroten... Is dat het witte "spul" van Ron? Is dat voor de kanonnen, ik dacht dat het wat anders was
Albertmobiel zei: Kan iemand mij vertellen hoe lang de kanons lopen in het mengsel van natriumthiosulfaat moeten zitten bij niet verwarmen. Groet Albert Klik om te vergroten... Is dat het witte "spul" van Ron? Is dat voor de kanonnen, ik dacht dat het wat anders was
PCPiet 3 sep 2014 #4 *Klaas* zei: Is dat het witte "spul" van Ron? Is dat voor de kanonnen, ik dacht dat het wat anders was Klik om te vergroten... Foei Klaas, Het zijn toch Kanons. Groet PC Piet
*Klaas* zei: Is dat het witte "spul" van Ron? Is dat voor de kanonnen, ik dacht dat het wat anders was Klik om te vergroten... Foei Klaas, Het zijn toch Kanons. Groet PC Piet
*Klaas* 3 sep 2014 #5 PCPiet zei: Foei Klaas, Het zijn toch Kanons. Groet PC Piet Klik om te vergroten... Je hebt gelijk Peter, KANONS
PCPiet zei: Foei Klaas, Het zijn toch Kanons. Groet PC Piet Klik om te vergroten... Je hebt gelijk Peter, KANONS