Kant en klaar nieuw tech-rek voor U47 e.a.

Ahoi,

ik heb het geheel al even gevolgd op 't Duitse Modellbau & Uboot forum maar het lijkt nu toch serieuze vormen aan te nemen...

check out http://www.modelluboot.eu

Bajonetsluitingen en vooral de kant-en-klare aluminium tech-reks voor de Robbe boten. Duur? Geen zak suiker natuurlijk, maar voor dat geld kan je het niet zelf zo maken...

Jos

U is welkom, daar zijn wij voor.
Wel verslag doen van het ding als je't aanschaft en wel ZIEN natuurlijk (foto's).
Mischka75 is trouwens een zeer betrouwbare veteraan binnen de Duitse R/C modelboten-scene, dus dat zit wel goed!
Ik zag dat er ook zo'n rek komt/is voor de 2540...

Jos

Hoi Jos,

Ik beloof het met de hand op mijn hart,
MAAR ik zit nog te gochelen met de foto's
op het forum te krijgen, maar het zal lukken
, leuke foto met je boten, en die gele Harvard
er achter

Gr . Rob

Heren,

Is een techrek duurder om zelf te maken dan zo te kopen?
Op eBay staan nu ook de spanten te koop, dus zonder draadeinden er in.

Techrek op eBay

Ik ben ook nog aan het uitzoeken wat of hoe.

Groeten,

Joris

Hoi Joris,

als je alle materialen en gereedschappen hebt èn tijd zat is het niet duur. Als je echter niet beschikt over het juiste gereedschap (b.v. draaibank, freesmachine etc.) òf alle grondstoffen als aluminium etc. moet gaan kopen, dan kan het fors tegenvallen. En dan heb ik de tijd die het kost om het rek echt te maken nog niet meegerekend.
Als ik de techreks van Piranha modellbau bekijk (die zowel de U47 als U2540) dan is de prijs helemaal zo gek nog niet. Je zit natuurlijk wel vast aan hun idee van 't rek èn aan de originele WTC.

Jos

Back