kant en klare trucks kopen

weet iemand een site waar ik eventueel een mooie scania met oplegger kan kopen die al kan rijden enz... en ik wil dan de truck met trailer naar eigen smaak opnieuw van kleur voorzien enz enz en ik wil later misschien nog een eigen scania gaan maken met haakarm systeem en al dat soort dingen.

Gr Jeroen

truck die gebouwd is.

kijk even op marktplaats!! daar staat een scania met een oplegger te koop!!! zoek op tamiya scania 470 met trailer.

gr pieter

waarom niet zelf bouwen?

wil hem wel bouwen voor je tegen vergoeding ;p
Posted via Mobile Device

ik zou de combinatie zelf maken, deze kan je dan helemaal naar wens aankleden bovendien leer je zo ook je wagen beter kennen altijd makkelijk bij e.v.t. problemen.

Bovendien is het bouwen nog een leuk tijdverdrijf maar je moet het wel willen en durven.:)

Hier nog een, Op me 10de zette ik al me Wild-dagger in elkaar!

hallo
zoals hierboven al verteld,
je kan op marktplaats even kijken voor een combi,
en ga er eerst lekker mee toeren en als het je bevalt
ga je hem naar je wensen verbouwen/spuiten,
mvg markioo

nou ik wil een trekker oplegger kopen die helemaal uit elkaar halen en dan alles wat vernieuwd moet worden nieuw kopen en weer helemaal opbouwen

zolang de truck niet van een tafel is gevallen,stamp gekregen of iets anders raar met gebeurd is,kan je de truck uiteen halen en gewoon trug in elkaar monteren,zo rap hoef je er niets aan te vervangen hoor ;)

Back