Kap 1:10 koenigsegg

• Topicstarter Topicstarter Guest
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Guest

Guest
Wie weet of er kappen 1 op 10 van de zweedse koenigsegg te koop zijn
ik heb deze auto bij top gear gezien en ben helemaal om

inderdaad een zeer brute wagen in het echt :wink: Maar zo ver ik weet zijn er geen kappen voor te krijgen. Het is ook een redelijk onbekende auto, dus de kap zal je denk ik moeten vergeten...

Ik heb er nooit een kap van gezien..en zover ik weet zijn die (nog) niet te verkrijgen!

die aflevering zag ik ook en in het echt haalde die bak 280per uur op een landingsbaan... :P :lol: :D

denk niet dat die kap al bestaat voor rc....
:cry:

als je heel veel zin en vrije tijd hebt kan je een mal maken en een kap laten vacuumtrekken

ik denk dat je voor zo'n kap weken en weken moet werken om al die details erin te krijgen.
Laten we gewoon hopen dat er ene komt :D
Weet er trouwens iemand of er een kap bestaat van een Morgan Aero 8 ?
morgan.jpg

dit ding dus
tis trouwes voor iemand anders :wink:

:offtopic: Wie weet waar ik erges filmpkes kan downloaden van de koenigggggggggggseggggggg ? :mrgreen:

Is al een paar keer opnieuw geweest op BBC World, maar ik wil nog een paar andere hebben :wink:

Volgens mij is de importeur voor Europa onze buurman hier op het industrie terrein:
Munsterhuis, Goudstraat (nr?) 7554 NG Hengelo (ov)
Misschien hebben zij info ??

Hij heeft hier dus ook een dagje gestaan, maar wij kijken niet echt meer op van die lawaaibakken :wink:
we zien (en horen :!: ) dagelijks ferrari's, maserati's en lambo's langsscheuren, dus als er eens een KE tussen zit, valt ons dat geeneens meer op :wink:

(Tja, ik weet het, we zijn al aardig verwent, zeg maar: verpest)

Wim

wimg zei:
Volgens mij is de importeur voor Europa onze buurman hier op het industrie terrein:
Munsterhuis, Goudstraat (nr?) 7554 NG Hengelo (ov)
Misschien hebben zij info ??

Hij heeft hier dus ook een dagje gestaan, maar wij kijken niet echt meer op van die lawaaibakken :wink:
we zien (en horen :!: ) dagelijks ferrari's, maserati's en lambo's langsscheuren, dus als er eens een KE tussen zit, valt ons dat geeneens meer op :wink:

(Tja, ik weet het, we zijn al aardig verwent, zeg maar: verpest)

Wim

zou ik eens een dag op visite mogen komen hehehehe :lol: :wink: :wink:

Ik zou zeggen:
Bel ze!

Zoekresultaat > Extra informatie 1/356

Munsterhuis
Goudstr 43
7554NG Hengelo OV

Tel: 074 2555370
Fax: 074 2555379

Rubriek:
Autobedrijven