Kap Inferno mp6

• Topicstarter Topicstarter EmdeeVee
  • Startdatum Startdatum
E

EmdeeVee

Guest
Goeienavond allemaal,

Ik heb de oude hobby onlangs weer opgepakt. De auto is nog prima alleen de kap is niet meer goed en ik kan er nergens een meer vinden. Heeft iemand wellicht info of deze nog überhaupt te koop zijn en zo ja waar.
Liefst kant en klaar. Misschien heeft iemand nog een goede kap liggen, dan hoor ik dat graag en wat de kosten zijn.

Alvast bedankt voor de reacties.

Groet,
Michael

Ben je nou cynisch of serieus?
In laatste geval stuur mij dan is een link als je wilt. Heb namelijk al eerder op ebay gezocht maar niks gevonden.

Hi marc 2,

Bedankt voor de tip. Ga ik doen.
Zat net eraan te denken of eventueel de kap van de MP7.5 op de MP6 zou passen?
Enig idee daarvan?

Gr., Michael

gaat waarschijnlijk niet passen.
de mp6 body valt achter over de schockbrekers en van de nieuwere niet meer. die body gaan tot de achterste plaat.

dan zou ik her eerder met een burns body of turbo inferno body proberen.

maar hoe goed of slecht is je eigen body ?
er zijn op dit forum namelijk diverse personen die zelf een mal maken en daar bodies van ( laten) maken.
misschien dat je oude body gebruikt kan worden om als mal te dienen ??
nou sla ik misschien een beetje op hol maar je zou eens kunnen kijken.

Ha, nee hoor, je slaat absoluut niet op hol. Ik noem het meer creatief in oplossingen denken :)
De oude body die ik heb is de neus van afgebroken. Hierdoor komt de neus dus niet meer tot de pin bij de voorwielophanging.
Ik zal is zoeken op het forum naar jouw idee inzake de mallen. Alleen denk ik gelijk dat dat ook een heleboel geld gaat kosten....Of valt dat mee, enig idee?
Ook nog bedankt voor je link.

Gr.,Michael

Back