Kap van mijn broertje

• Topicstarter Topicstarter bartol1988
  • Startdatum Startdatum
B

bartol1988

Guest
Ik was eerst eigenwiijs door te zeggen dat mijn kleine broertje van 11 geen truck kap zou moeten nemen, maar het resultaat is naar mijn idee erg mooi vooral die stikkers. Ik had hem aan geraden om een sportwagen kap te nemen.... Trouwens het is nog wel mijn auto :P . Maar ik laat hem er maar mooi mee om gaan (gaat al prima en hij weet er al aardig wat van af. ) Anders staat ie toch maar zo op de kast.
:twisted:

afb734.jpg

nice, alleen zou ik geen zwart gedaan hebben, maar hij is wel mooi gespoten enzo

haha dat is me wat

Laatst bewerkt door een moderator:
erdaad een mooie kap jah ik zit er ook over te twijfelen om een vrachtwagen kap te gaan kopen is wel leuk lijkt me maar jah ik hoop dat hij er veel plezier aan beleeft.

subaru 5#

Rijd die auto nog goed met die vrachtwagenkap erop?
IK heb gehoord dat het moelijk te besturen is

Het is een carson cr-4 met 2 versnellingen en 4wd enzo. Wel redelijk snel autotje, alleen ik heb zelf een nieuwe gekocht, Namelijk een serpent vector duzz kan mijn broertje er mooi mee sleutelen en rijden vind hij trouwens erg leuk. En het rijden met de vrachtwagen kap is wel iets anders als een gewone body want het is wat hoger en dan is dat wel ff wennen vooral nadat ik had gereden met de serpent. DAn merk je het verschil wel... :P

Er zal zeker wel verschil in zitten tussen het rijden met een "normale" body, en een vrachtwagen kap erop.
Zo zal bijvoorbeeld de luchtweerstand anders zijn waardoor hij zich anders kan gaan gedragen. Maar in ieder geval een mooie kap :D

Erg mooie kap :) Hoe maak je die nou vast aan de voorkant? Als ik hem bijv. zou kopen voor mijn RS4 dan zijn die voorste body posts te kort :s

Dacht ik ook eerst dat de bodysteunen te kort waren maar je kunt gewooon de hele korte steunen gebruiken, want onder de cabine zit een soort odnerstel dus die lage achterkant loopt gewoon door over de hele auto en de cabina komt daar weer op

Back