kapaza

Iemand een idee onder welke rubriek je tegenwoordig moet zoeken om medelbouw te vinden op kapaza?
Diversen-modelbouw en auto's en andere bestaat niet meer sinds vernieuwd (gisteren dacht ik). Ik grasduin graag eens algemeen zoals de meesten denk ik, maar dat is moelijk als er geen rubriek meer te vinden is.

inderdaad, heel wat subrubrieken zijn verdwenen...
je kunt natuurlijk wel blijven zoeken op woorden zoals 'Tamiya' of 'modelbouw', maar dan mis je natuurlijk heel wat zoekertjes...

vroeger (lees: voor het weekend) had je onder diversen nog 'diverse' subrubrieken zoals modelbouw auto's, modelbouw boten, modelbouw diversen, modelbouw elektronica, ... nu is deze indeling blijkbaar verloren gegaan

vroeger (lees: voor het weekend) had je onder diversen nog 'diverse' subrubrieken zoals modelbouw auto's, modelbouw boten, modelbouw diversen, modelbouw elektronica, ... nu is deze indeling blijkbaar verloren gegaan

Misschien ligt dat niet aan de site zelf want ik krijg die subrubrieken nog steeds te zien.

Zie screenshot..

full

Groet,
Theo

Laatst bewerkt door een moderator:
het gaat om kapaza.BE, de .NL versie werkt inderdaad zoals het zou moeten
hopelijk is dit een tijdelijk alternatief voor onderhoud aan de website ofzo...

RSS

Ik had de verschillende modelbouw sub rubrieken met RSS in opera.
Ook kapot. Wat een slecht idee want waarom gooi je een sub categorie weg als er dagelijks items aangemaakt worden.

Als ik de oude rss zoekertjes opzoek staan ze onder diverse.

Klant is koning, dus mailtje naar kapaza sturen om "onze" rubrieken terug te zetten.

TM

<table class="new_kapaza"><tbody><tr><th class="half_left">De 6 vernieuwingen van Kapaza.be</th> </tr> <tr> <td class="half_left"> Hier kan je kennismaken met 6 vernieuwingen die het gebruiksgemak van kapaza.be verhogen op:

1. Regio kiezen op de homepage
  2. Rubriek selecteren in een overzichtelijk menu
  3. Zoeken in provincie, aangrenzende provincies en heel België
  4. Gedetailleerde zoekopdracht met kenmerken in de autorubriek<!--li>Gedetailleerde zoekopdracht met kenmerken in de immorubriek</li-->
  5. Standaard extra grote foto in elk zoekertje
  6. Verbeterd 'Zoekertje in de Kijker'

Ze menen het dus blijkbaar...
</td></tr></tbody></table>

ik zie nu ook dat de .nl (voorlopig) gelijk gebleven is.
Dus blijkbaar is er geen betere manier meer om te zoeken..?

Hoe stuur je trouwens een mailtje? Ik zie nergens contact staan?

Laatst bewerkt:
Mailtje gestuurd om terug te zetten.

Idem.

Vandaag zo'n standaardantwoord ontvangen:

Op http://nl.kapaza.be/kapaza-changes.html vind je een volledig overzicht van de vernieuwingen op Kapaza!. Indien je niet onmiddellijk wegwijs geraakt in de vernieuwde website, dan staat onze helpdesk paraat om al jouw vragen te beantwoorden!

Het is mogelijk dat er zich nog enkele technische storingen voordoen. We doen er alles aan om die zo snel mogelijk op te lossen.

Belangrijke functionaliteiten zullen binnenkort nog worden toegevoegd.

Met vriendelijke groet,
Kapaza! helpdesk

Blijkbaar hechten ze geen belang aan de mening van de gebruikers... Jammer, ik heb op die manier nog sites zien overkop gaan.
Geen hond gaat het zo nog gebruiken.

Ik vind de verandering van kapaza ook maar niks.
Ik keek regelmatig onder de rubrieken van modelbouw.
Mvg Wes.

Back