Ik heb eergisteren gemerkt dat mijn borstelloze motor een heel raar geluid maakt. En dat dus gewoon ineens. Ik heb er wel harde landingen mee gemaakt dat hij op de punt terecht kwam maar dat was al weken geleden en ook nog eens in net omgeploegd land. Nou denk ik zelf aan een kapotte lager in de voorkant van de motor. De motor zelf is net iets langer als een jaar geleden gekocht.
En nu vroeg ik me dus af of iemand van jullie dat al een keertje gehad heeft met een Jeti motor. En het misschien heel gemakkelijk zelf te maken is. Ik krijg namelijk de motor niet eens open. Wel geprobeerd maar er zitten geen schroefjes of niets in. Als iemand weet hoe die open moet zou ik het graag willen weten.
Groeten Maarten.
En nu vroeg ik me dus af of iemand van jullie dat al een keertje gehad heeft met een Jeti motor. En het misschien heel gemakkelijk zelf te maken is. Ik krijg namelijk de motor niet eens open. Wel geprobeerd maar er zitten geen schroefjes of niets in. Als iemand weet hoe die open moet zou ik het graag willen weten.
Groeten Maarten.