kapotte motor???

ik heb een tijdje geleden gehad met mijn nitro motortje, ik was vergeten het luchtfilter goed vast te doen, ik weet het, het is gewoon stom, maar er is dus zand in mijn motortje gekomen. ik heb hem erna helemaal schoon gemaakt en bekeken maar hij leek niet erg beschadigd. als ik heb start loopt hij alleen goed als hij redelijk koel blijft, wordt hij warmer slaat hij af. zou het helpen als ik de cilinder laat krimpen, of moet er dan gewoon een nieuwe cilinder incl. bus in?:confused:

ik heb een tijdje geleden gehad met mijn nitro motortje, ik was vergeten het luchtfilter goed vast te doen, ik weet het, het is gewoon stom, maar er is dus zand in mijn motortje gekomen. ik heb hem erna helemaal schoon gemaakt en bekeken maar hij leek niet erg beschadigd. als ik heb start loopt hij alleen goed als hij redelijk koel blijft, wordt hij warmer slaat hij af. zou het helpen als ik de cilinder laat krimpen, of moet er dan gewoon een nieuwe cilinder incl. bus in?:confused:

Cilinder = bus. De cilinder laten pinchen heeft alleen echt zin als je zuiger niet door het zand beschadigd is. Daarnaast moet je je lagers even heel goed controleren, die zijn meestal kapot na het schuurmiddel zand.

ik zal morgen wel even een scherpe foto er van uploaden, misschien dat je me kunt vertellen of het nog mogelijk is dan, anders wordt het een nieuwe bus en cilinder en misschien ook nog wel nieuwe lagers

Als het niet om een wedstrijd motor gaat zou je misschien kunnen overwegen om een nieuwe te kopen. Als ook je lagers slecht zijn is het vaak duurder om hem te reviseren (zuiger/cilinder set, drijfstang, piston pen en lagers) dan een nieuwe motor.

Om wat voor motor gaat het?

M.v.g. Mark

[mod] Heren ,ik wil de ik kan het goedkoper leveren /kijk eens in je pb
Even waarschuwen te koop in het te koop gedeelte hoort [/mod]

Back