Goed, ik heb dan wel een elctro-auto, dat wil niet zeggen dat ik er echt veel verstand van heb, dus aan jullie deze vraag:
Vandaag (zondag): mooi weer, eindelijk, dus Jaap gaat een beetje trainen.. Derde rondje, impact tegen de omheining, rijdt nog drie meter en... helemaal niets meer. Beetje draadjes losgemaakt en weer vast, vuil uit de regelaar geblazen, niets meer. De regelaar gaf geen teken meer van leven. Zou dus volgens mij twee dingen kunnen zijn:
1. De ontvanger is kapot. In een eerder geval was een defecte ontvanger er ook reden van dat mijn regelaar geen sjoege meer gaf.
2. De regelaar is stuk. Die deed immers niets meer. (De accu zat overigens nog vol zat).
Jaap naar huis, pakt een andere ontvanger, test deze op zijn andere (brandstof)auto, alles werkt prima. Zet deze zelfde ontvanger vervolgens aan de electronische regelaar: Niets. Is het een veilige conclusie om te stellen dat mijn regelaar de geest heeft gegeven? Graag jullie kundige mening!
Vandaag (zondag): mooi weer, eindelijk, dus Jaap gaat een beetje trainen.. Derde rondje, impact tegen de omheining, rijdt nog drie meter en... helemaal niets meer. Beetje draadjes losgemaakt en weer vast, vuil uit de regelaar geblazen, niets meer. De regelaar gaf geen teken meer van leven. Zou dus volgens mij twee dingen kunnen zijn:
1. De ontvanger is kapot. In een eerder geval was een defecte ontvanger er ook reden van dat mijn regelaar geen sjoege meer gaf.
2. De regelaar is stuk. Die deed immers niets meer. (De accu zat overigens nog vol zat).
Jaap naar huis, pakt een andere ontvanger, test deze op zijn andere (brandstof)auto, alles werkt prima. Zet deze zelfde ontvanger vervolgens aan de electronische regelaar: Niets. Is het een veilige conclusie om te stellen dat mijn regelaar de geest heeft gegeven? Graag jullie kundige mening!