Kareldoornman Cup Carrier en Plankromp speed

• Topicstarter Topicstarter Airscout BasQ
  • Startdatum Startdatum
A

Airscout BasQ

Guest
Aanstaande zaterdag 1 juni begint om 11 uur de alweer zeventiende kareldoormancup op ons vertrouwde terrein aan het ilsy plantsoen 9 2497 GA in de haagse wijk Ypenburg. Ook dit jaar zijn er weer prachtige bokalen voor de winnaars en uiteraard prijzen voor de overige deelnemers. De wedstrijd wordt gevlogen over minimaal 3 ronden verdeeld over zaterdag en zondag. Gezien de deelname uit het buitenland staat de prijs uitreiking gepland op zondag om 3 uur. De regels voor carrier en plankromp speed worden bekend geacht. Eventuele vragen kunnen gemaild worden naar paul.flybywire@gmail.com of kunnen uiteraard hier worden gesteld. Het inschrijf geld bedraagd slechts €10,- per deelnemer voor beide klasse.

Uiteraard hopen wij jullie allemaal te zien!

Met vriendelijke scoutgroet,

Airscout Bas

Mijn bedoeling is wel een ooit mee te gaan doen met carrier. Ik heb een kist overgenomen van de familie van der Meij, maar nog geen geschikte motor gevonden die daarop te monteren is zonder de neus te verbouwen. Verder ben ik afgelopen zaterdag én de week daarvoor al vanuit het hoge noorden afgezakt, dus het wordt me wat veel omdat alleen maar te doen om te komen kijken. Overigens, ik realiseer me dat ik komende zaterdag als het goed gaat op de SUL in Utrecht ga testvliegen met onze nieuwe F2F-racer.

Back