Katana S 30E van Sebart

Gister mijn Katana S 30E van Sebart opgehaald Bij W & W :p
Hier de gegevens

Span: 125 cm
Lengte: 125 cm
Gewicht: 1000 ongeveer
motor : electric / Axi 2820/14

Hier de eerste Foto straks meer Foto´s dan begin ik aan het landingsestel :D

DSCF2426.JPG

Straks meer !

leuk kistje

Hoi Bryan,

leuk kistje. Ik vlieg ook eentje. Zie draadje:
sebart-katana-s30

Daar ga je veel plezier aan beleven!

Laatst bewerkt door een moderator:
Oke :p ik ga hem nu de kelder in halen en wat Foto´s maken en landingsestel eronder zetten Tot strx Groetjes

Heb net boven in de vleugel die hoekjes gelijmd morgen probeer ik meer te doen :D
1218312798-560.jpg

1218312876-260.jpg

Morgen lijm ik de Scharnieren er al in ;)
1218312937-880.jpg

Groetjes

Nouw heb in ze alle 2 de rolroeren al zitten :D & ik heb in een vleugel een servoplakje gemaakt omdat de servos er neit fatsoendelijk in gingen :D
Hier komen de Foto´s :cool:
1218387549-640.jpg

1218387608-140.jpg

Hier het plaatje voor de Servo heb het met CarbonFolie befolied :p
1218387680-150.jpg

Groetjes

Heb net het hoogteroer er al ingelijmd :D en het wieletje achter :cool:
nu nog het richtigsroer en dan kan de Electronica erin :)
Groetjes

Blijft een erg leuk kistje! Heb zelf de s30 en s50. Het vlieggewicht van de s30 ligt rond de 1.3 kilo. Merk je trouwens erg weinig van! Hij heeft wel een beetje last van wingrock in harrier, maar met een beetje ervaring mag dit geen probleem zijn. wel even een mix maken, richtingsroer met hoogteroer van 8%. Met het zwaartepunt moet je een beetje spelen om het naar je eigen wens te krijgen. Als ik rechtuit vlieg volgas stijgt hij een beetje en op de kop daalt het toestel zeer licht. Vind dit het beste zwaartepunt voor de s30.

Veel succes met de maiden!

Gr, Bennie

Heay Bedankt ik probeer strakjes de laatste dingetjes af te werken ! :p en in Vliegschow posterholt het S´ avonds even in te vliegen ik vraag mijn nicht of ze een klein videotje kan maken :) strx of morgen nog wat Foto´s van de laatste dingetjes en na de vliegschow de Foto´s

Groetjes

Back