P peetershugo71 28 nov 2013 #1 Ik heb een Kavan Jet Ranger van 1976 dewelke ik zou willen ombouwen tot elektrisch. Heeft daar iemand ervaring mee?
Ik heb een Kavan Jet Ranger van 1976 dewelke ik zou willen ombouwen tot elektrisch. Heeft daar iemand ervaring mee?
brutus Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan PH-SAM 28 nov 2013 #2 Moet je even contact opnemen met Marco, "Bruteforce" hier op het forum. Die heeft daar ervaring mee, met o.a. specifiek dat type.... Groet, Bert
Moet je even contact opnemen met Marco, "Bruteforce" hier op het forum. Die heeft daar ervaring mee, met o.a. specifiek dat type.... Groet, Bert
Stevo Forum veteraan 28 nov 2013 #3 En wel in dit draadje : kavan-bell-jet-ranger-revived Stevo Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
bruteforce 28 nov 2013 #4 Wie riep daar? Hij vliegt nog steeds & geweldig. Gaat niet vanzelf maar dat lees je wel in het draadje. Heb je vragen of wil je langskomen dan hoor ik het wel. Ik zie dat het laatste filmpje er nog niet opstaat dus die vul ik nu aan... op youtube heet ik dus turbozook. Groeten, Marco.
Wie riep daar? Hij vliegt nog steeds & geweldig. Gaat niet vanzelf maar dat lees je wel in het draadje. Heb je vragen of wil je langskomen dan hoor ik het wel. Ik zie dat het laatste filmpje er nog niet opstaat dus die vul ik nu aan... op youtube heet ik dus turbozook. Groeten, Marco.