Kds 450 met ander zender

Ik overweeg de Spectrum DX7S aan te gaan schaffen om deze te gaan gebruiken met mijn Kds 450. Gaat dit lukken met mijn bestaande digiservo's of moet je ook de servo's van de Spectrum gaan gebruiken.
Gr.Bernard

Met pijn in mijn hart moet ik toegeven dat het er sterk op lijkt dat ze bij Horizon nog steeds de boel niet echt goed op de rit hebben.
Als ze daadwerkelijk financieel zouden moeten goedmaken wat ik links en rechts om mij heen allemaal hoor, dan kunnen ze denk ik wel inpakken als RC merk.
Beste zou wellicht zijn als ze met de billen bloot gaan en gewoon een goede oplossing aanbieden i.p.v. met de prijs te gaan stunten.

Daar ga ik in mee.
Wilde me vorige week bijna een DX8 kopen.
Niet dat mijn DX6i niet bevalt, maar gewoon om weer eens iets anders te ervaren.
Na het eerst lezen van die veel tellende pagina's op dit Forum omtrend de DX8 kreeg ik second doubts, en heb het (gelukkig) maar niet gedaan.
Ben nog meer dan dik tevreden met mijn Dx6i die ik al jaren gebruik.
Sterker nog.........mocht mijn DX6i morgen de geest geven, dan haal ik me een betrouwbare DX6i weer terug.
Want die zender heeft zich voor mij al dik bewezen.
Geen last van bugs gehad ooit.
Vr Gr Erwin

Heb zelf een KDS 450 S met een Spektrum DX7.
Er zat eerst een Futaba ontvanger in Met een Futaba zeender tot ik er achter kwam dat ik een Futaba ontvanger niet kwijt kon in mijn Trex 250 en de 6 kanaals Spektrum wel.
Toen was de beslissing voor Spektrum snel gemaakt.

IMG_3494_resize.JPG

Laatst bewerkt:
Back