KDS 450 S- staartservo

Ik heb de kds nog maar 2 weken en heb al problemen met de staartservo.Heb een nieuwe kds servo besteld bij v nix,maar toch heb ik mijn twijfels over de kwaliteit van deze servo,van 7 euro??.Zou ik eventueel een andere en betere digitale servo(9gr) kunnen plaatsen.Kan dat met eender welke,en welke zouden jullie mij dan aanraden;Geeft dat geen problemen met de KDS-gyro en ontvanger.Graag een antwoord aub.
Ik doe al bijna 40 j modelbouw,maar electrohelicopters zijn voor mij totaal nieuw.

Als ik het goed heb is dat ook een imitatie van de futaba gy401?
Ik werk zelf met een gy401B, ook een imitatie van de futaba gyro.
Werkt perfekt en razendsnel in combinatie met die servo.

Ik gebruik alleen nog maar servo's van Hyperion voor op de staart.
Dingen zijn erg goed in combinatie met een KDS gyro.

Ik gebruik de volgende altijd.

Hyperion Atlas Digital Servo - 10.3gr/0.05s HP-DS11-GCB

Is ook een mooie servo. Ik vind zelf de kracht iets aan de lage kant, vandaar dat ik gekozen had voor de 17 grams versie die ook iets goedkoper is.
Maar goed zijn ze allemaal van hyperion!

Thanks, ben al een maand bezig om de staart van m'n KDS een beetje naar behoren te laten functioneren. Dacht al dat die standaard KDS servo's niet geweldig waren, en mijn gevoel zegt dat de standaard 800 gyro beter zou moeten kunnen presteren. Ga ook eens zo'n Hyperion servo proberen. Super draadje dit, nogmaals dank.
WB

Aloha...........hier even mijn bijdrage................
vlieg met 2 stuks KDS450SV's.
Op de staart KDS800 Gyro in combinatie met een MKS DS480 servo.
Zijn snel en metal gear.
Koop je bij HobbyCity.
Voor weinig..................
Staart zo strak als een jonge deerne van 16.
Vr GR E
Oja................heb al meer dan honderd vluchtjes gemaakt met mijn ragbak KDS450SV.
Zit ook een MKS DS480 rudder servo op. (ja, ik vlieg hard, maar geen 3D)
Houdt zich super en geeft mij vertrouwen genoeg.
Dan dit nog................zet nooit geen Corona's als rudder servo op je heli.
Zijn zwaar ruk.

Oke, die slaan we ook op, bedankt Dylan.
Mag, of kan, ik aannemen dat ik bij een Hyperion of MKS digitale servo de gyro op DS (digitaal) kan zetten??
Of heb ik dan een geroosterd broodje servo? Sommige, ook digitale servo's kunnen n.l. niet tegen het input geweld, wanneer de gyro op DS staat.
Hoor het graag
groet,
WB

Graag gedaan!
kan alleen maar over mijn KDS800 Gyro oordelen.
Nee, het geeft geen probleem als je de KDS800 Gyro op DS hebt staan met een MKS DS480 servo erop.
Over een andere servo kan ik je geen advies geven.
Hoop dat die andere gasten met die Hyperions jou dat kunnen vertellen.
Vr GR E

Ikke hollander, dus ikke bestelle bij HC de MKS.
Tsja het zijn toch de centjes he.
Bedankt voor de snelle reactie,
WB

Back