KDS 500 II Hulp gezocht

Ik heb een KDS 500 II gekocht van iemand die hem niet meer kan afbouwen ivm een ongeluk.

Helaas kom ik er niet helemaal uit hoe nu verder.
Heb jij een KDS 500 II? Graag foto's van de servo's, de receiver en hoe je de kabels hebt lopen.

Alvast bedankt.

Meestal als je je heli in google invoert, komen er vanzelf afbeeldingen omhoog waar wat uit te halen valt..

Maar dat wil niet zeggen dat wat daar gedaan is het beste is.

Dingen die je in de gaten moet houden, en waar je de locatie van de onderdelen op aan moet passen (indien mogelijk) zijn de volgende:
- Ontvanger ver van motoren, servo´s en regelaars vandaan (liefst ook van de bekabeling, zover mogelijk)
- Antenne ook
- Gyro is ook redelijk gevoelig op invloeden van sterk stroomvoerende delen, dus liefst ook ver uit de buurt

Verder qua servobekabeling ed maakt het niet zo gek veel uit.
Liefst niet aan de motordraden vastmaken :mrgreen: natuurlijk...

Kortom:
Alles liefst ver uit elkaar is het advies..

Als je echt een voorbeeld wilt hebben, kun je ook naar andere typen en merken heli´s kijken. Het idee is bij veel heli´s ongeveer hetzelfde.

Succes en sterkte
Kabels ed vond ik bij mijn heli´s de grootste ramp om goed weg te werken en het geheel storingsvrij te krijgen (vloog toen op 35 mhz)

Zet even je woonplaats in je profiel, wieweet woont er een helivlieger in je buurt die je wilt helpen hiermee.

Ik heb al behoorlijk wat lopen zoeken op het internet maar helaas nog niets nuttigs gevonden.

Indien iemand wel wat heeft gevonden dan hoor ik dat heel graag.

Ik heb een KDS 500 II gekocht van iemand die hem niet meer kan afbouwen ivm een ongeluk.

Helaas kom ik er niet helemaal uit hoe nu verder.
Heb jij een KDS 500 II? Graag foto's van de servo's, de receiver en hoe je de kabels hebt lopen.

Alvast bedankt.

Heb je hem al weer vliegend??
anders moet je toch maar "even" hier heen komen..

Benno

Back