KDS Bell 206 ( 450 )

Iemand ervaring met deze romp ?
KDS 450 Scale Fuselage Bell 206
In de handleiding : plaatje nummer 4 heeft dezelfde text als plaatje nummer 3.
Weet iemand wat hier hoort te staan ? ,
En had ik ook die fuselage parts erbij moeten bestellen ?
b.v.d.

Text bij plaatje 4 zal weinig anders te zeggen hebben als "schuif je heli-mechaniek in de romp"

Gaatjes boren in glasvezel, eerst stukje schilderstape op de plaats en aftekenen daarna klein voorboren 1 mm bv, daarna opboren tot juiste maat.
Door dat stukje tape loopt de boor niet snel weg en beschadigt de boel minder snel.
Als het even kan aan de achterkant een stukje balsa of triplex strak ertegen aan tijdens het boren anders rafelt de glasvezel aan die kant.
(pas op je vingers ;))

Ik heb er geen ervaring mee, heb hem wel besteld (is nog niet geleverd) voor om een Belt CP. Kun je eens wat plaatjes posten?

Jazeker, Ik wil graag wat fotos plaatsen, als iemand mij kan uitleggen hoe ik dat doe?
b.v.d.
Ondertussen ben ik mn kamera aan het opladen, groeten

Hallo, ik heb ff bij fac gekeke
Hier het totaal plaatje :
totaal.JPG

Verder is het niet zo leuk meer :

Druipers :
druipers.JPG

Kinderarbeid :
kinderarbeid1.jpg

kinderarbeid2.jpg

En het ergste wat ik vind : Scheve ramen :
scheve_ramen.jpg

Al met al ben ik er tevreden mee! Want deze kan ik met een gerust hart kapot crashen.
Hij was wel heel goed ingepakt trouwens, pluspunten voor hobbyking,
minpunten voor KDS vanwege de rommel.
minpunten voor de douane/tnt post vanwege het lange wachten. ( Hongkong Amsterdam 3 dagen, Amsterdam Groningen 2 weken )

de plaatjes doen het niet ?

Nee, de plaatjes doen het niet....
Als ik kijk zie ik deze link bij je plaatjes. Die zal niet kloppen.

[IMG ]http://www.modelbouwforum.nl/forums/f:/206/totaal.JPG[ /IMG]

Als jij een plaatje in beeld hebt, welk adres zie je dan in je adresbalk? Vast niet dit. Je moet de exacte locatie opgeven tussen img-tags. Makkelijkst is uploaden naar bijvoorbeeld photobucket.

Back