KDS K-7X Zender compatible voor FBL?

Hallo,

Wil graag een Walkera V120D02 gaan aaschaffen. Deze is Flybarless.

Zit echter met 1 probleem.
Ik wil hiervoor mijn KDS K-7X Zender gaan gebruiken, maar ondersteund deze ook Flybarless?
De Walkera die ik aanschaffen wil, komt van marktplaats, alleen heeft geen zender.
Is het mogelijk dit zo te installeren met een K-08 Ontvanger van KDS? Of moet ik echt helemaal een nieuwe zenderset gaan aanschaffen om deze te vliegen?

Graag spoedig reactie,

BVD.
Jeremy.

Die heli is een micro cp, wil je daar een ontvanger aan gaan hangen die evenveel weegt als de heli zelf?

Geen optie dus..

Oké, dus echt geen mogelijkheid om de ontvanger erop te plaatsen?
Nou goed, dan weet ik iig genoeg.

Bedankt voor de reactie, en ik ga verder met zoeken:)

Mvg,
Jeremy.

Niet echt nee, je zou eigenlijk een microontvanger nodig hebben maar dat produceert kds niet.

En trouwens, normaal bij dat microspul zit de ontvanger in de printplaat.. Dat betekent dat je geen andere ontvanger kan gebruiken..

Op het gevaar af me ergens mee te bemoeien :rolleyes: :

1. Ik raad je dringend aan, de helikopter alléén te kopen als men hem ook vliegend kan laten zien.
2. Vraag waarom men de zender er niet bijlevert (kans is namelijk erg groot dat er 'iets' in de electronica niet goed werkt...)

En eigenlijk de belangrijkste: koop hem niet tenzij je de verkoper goed kent (anders heb je bijna 100% kans op een teleurstelling :oops: )

Bovenstaande is helaas uit eigen ervaring :( doe er je voordeel mee !

Grt.
Robbie

Back