Kds N680HV en N690

Hallo hopelijk kan iemand mij ff helpen,onlangs terug begonnen met een heli in elkaar aan het monteren.
Ik kocht mij een set servo s , nl 3 * KDS N680 HV voor de swash en een KDS N690 voor de staart,nu kan ik bij mijn FBL systeem instellingen aanpassen ivm mijn servo s zoals 1,5ms@125hz,@250hz of @333hz

Deze waarden vind ik nergens terug in de specs van desbetreffende servo s , kies ik dan de laagste waarde om veilig te spelen ?

Iemand een idee of wijze raad

Greetz

Rik

Beide type servo's zijn 1,5ms (1500us) middenpuls. Frequentie is 250Hz.
Ga je High Voltage combineren met Low voltage?

Beide type servo's zijn 1,5ms (1500us) middenpuls. Frequentie is 250Hz.
Ga je High Voltage combineren met Low voltage?

Nee ik ga de spanning gebruiken die de N690 aankan nl 6v
Alhoewel mijn ontvanger als mijn FBL systeem hoge spanningen aankunnen zou ik een reducer op mijn staartservo kunnen plaatsen maar ga het voorlopig toch niet doen
Ik had 3 maal de Kds N680 besteld maar kreeg HV s , ik veronderstel dat men de gewone versie niet meer kan krijgen
Bedankt voor de info maar ben toch wel benieuwd waar je die info gevonden hebt

Greetz

Rik

Swashplate servo's hebben altijd een 1500us middenpuls.
KDS N680 HV Professional Mental Gear Digital Servo

Indien een hekservo gebruik maakt van een 760us middenpuls wordt dat altijd met trots vermeld door de leverancier. En dat is bij deze servo niet van toepassing.

Digital servo KDS-N690

Wel staat er 300Hz pulsfrequentie. 333Hz is dan niet aan te raden en kom je uit op 250Hz voor beide type. 250Hz kunnen 99% van alle digitale servo's aan.

Mocht je ooit overstappen op voedingsspanning van bijvoorbeeld een 2S lipo, gebruik dan niet een regulator zoals:

5.1v two-way step down voltage regulator K10381TA hobbymaniac.com

maar echt een bec. De regulator bestaat uit twee diode's en dat gaat niet goed komen.

Back