Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Een keerkoppeling?
De stuart D10 heeft toch een "Stephenson " schaar om de draairichting te veranderen.
Dirk
Dat werkt niet Bert, die machines hebben bakschuiven, die laten los van de spiegel als je op de uitlaat de verse stoom zet.
Dat ventiel kan je alleen bij oscillerende machines toepassen.
Dat klopt. Maar ik heb ook een D10 zonder Stephenson en wil daarvoor een aparte keerkoppeling
Dat werkt niet Bert, die machines hebben bakschuiven, die laten los van de spiegel als je op de uitlaat de verse stoom zet.
Dat ventiel kan je alleen bij oscillerende machines toepassen.
Volgens mij heeft (had?) HPI een keerkoppeling voor brandstof terrein buggies, die overweg kan met de 2+ PK die een moderne brandstofmotor uitbraakt, alsmede de hoge toerentallen die die dingen draaien.
Volgens mij moet zo'n ding moeiteloos het koppel van een D10 verdragen.
Meende dat die dingen rond de 3 tientjes kostten als vervangings-onderdeel.
Geen idee of ze nog te koop zijn.
Alleen moet je dan nog iets freubelen om de koppeling in bedwang te houden. Zo heb ik het gedaan
Bekijk bijlage 246682
Prachtig gemaakt! Smeer je de keerkoppeling met dikke lagervet of gebruik je olie?