kegeltjes voor circuit uit te zetten?

hoi,

Ik ben op zoek welke webwinkel van die kegeltjes ( liefst van die platte schaaltjes) heeft om een circuitje uit te zetten?

gtz

Sven

ja die heeft een vriend van mij ook, ze waaien/rollen niet snel weg en je kan er makkelijk overheen rijden als dat noodzakelijk is en het kreërd mooier een bocht door de rondingen.

jordy

PureTen_Alpha2 zei:
ja die heeft een vriend van mij ook, ze waaien/rollen niet snel weg en je kan er makkelijk overheen rijden als dat noodzakelijk is en het kreërd mooier een bocht door de rondingen.

jordy

hoe groot zijn die van diameter, die lijken me nogalklein, omdat er staat ideaal voor in de woonkamer.

gtz

sven

Lijken me ook nogal klein..
Ten eerste staat er voor in de woonkamer..
Er staat ook dat ze bedoelt/geschikt zijn voor XMODS dus die zullen klein zijn..
Ik zie in je naam dat je schaal 1:10 rijd, dan zijn ze misschien aan de kleine kant ja..

die me vriend heeft zijn 20cm ongeveer in diameter.

jordy

Die platte kegeltjes worden ook gemaakt als L.O-materiaal (Lichamelijke Opvoeding) door bvb Janssen en Fritsen

Je kan bij hen wel niet online bestellen en Janssen en Fritsen staat bekend om zijn degelijk materiaal ... niet om de goedkoopste prijzen.

Ik zal nog eens verder kijken of ik wat vind maar stap anders eens een sportwinkel binnen (waar ze veel bvb. voetbal- of hockeymateriaal hebben). Dikke kans dat zij je verder kunnen helpen.

:( 8$ voor 4 plastic deksels? Da's wel duur zene. Ik ga eens verder zoeken,ben er zeker van dat dat goedkoper kan.

het zijn inderdaad wel het model dat ik bedoel, knap gevonden maar inderdaad, ik zou me er een 50 tal willen aanschaffen en dan loopt dat toch al wat op.

bedankt voor jullie hulp al.

Back