T
Theo Coenen
Guest
nou Jacques, dat is bij mij nog beperkter, bij een kolomboor houd het hier op. Heb wel al gesproken met een oudere vakman op het gebied van metaal bewerking en volgens hem kan bijna alles met de hand en eenvoudige materialen gemaakt worden. Zelfs het uitsteken van een verdieping kan met hamer en beitel als dat zou moeten. Je zal dan alleen heel veel geduld moeten hebben en er zal regelmatig dan wel iets mis gaan. Maar met een kolomboor en een goede dremel gaat dat ook wel.
Soms lijkt het hier wel een verzameling van vakmensen, maar als ik dan het laatste werk bekijk bekruipen mij de twijfels. En als je dan wijst op dit soort zaken en aangeeft dat dit nog beter afgewerkt moet worden is men boos en reageert op een wel heel vreemde manier naar mensen toe.
Soms lijkt het hier wel een verzameling van vakmensen, maar als ik dan het laatste werk bekijk bekruipen mij de twijfels. En als je dan wijst op dit soort zaken en aangeeft dat dit nog beter afgewerkt moet worden is men boos en reageert op een wel heel vreemde manier naar mensen toe.
Laatst bewerkt door een moderator: