Keildiffusor (II)

Ik heb een A&F Vision met HVD (AMT kopie) 85N gereed (als ik het pompje weer terug zet) en de formost ben ik gisteren mee begonnen. Daar komt een JetJoe 1400 in. Daar wil ik ook de JM lagers in zetten. Achter zit wel een GRW maar voor zit imitatie die toch voelbaar minder loopt.

Vision gaat vliegen in appingedam de 26e maar de formost weet ik nog niet. Mischien morgen vrij en dan 2,5 dagen om flink door de bouwen ;) Kan lukken als alle onderdelen optijd binnen zijn :) Zoiezo komt de formost er te staan zodat de JetJoe 1400 gedemonstreerd kan worden. Of ik de lagers er dan al in heb weet ik nog niet......
 
full



Ik vind het persoolijk een mooi gezicht deze zeer effectieve flaps rem klep .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
kj 66

full



de laatste gebouwde kj 66 loopt na een ongelukje weer prima.
De kj 66 hier voor heb ik aan gepast smering koeling lagers idee Gerald.
Van morgen laten draaien hij drukt meer als de laats gemaakte motor.
Ik moet nog verder testen.
De verbrandings kamers zijn het zelfde alleen de diff daar zit een verschil in.
Het verschil is de ruimte tussen compressor wiel en wig diff welke beter drukt mogen jullie raden meer of minder ruimte.

het hutsen of tromperteren van de gaten verbrandings kamer brengt na mijn mening alleen maar onrust in je kamer met als gevolg dat je verbrandings kamer snel op fikt

Ik kan zeggen dat ik tevreden ben over beide motoren mooi om zo een vergelijk te hebben
 
Laatst bewerkt door een moderator:
GJ Broekhuizen, op de foto lijkt de spelling tussen dif.0 en verbrandingskamer merkelijk groter.
Bij de orginele was dit maar iets van een 6 mm.
Is dit werkelijk zo, speciaal voor gedaan?
En hoe groot is jou speling hiertussen??
 
Back
Top