Heb een Saito 170R3, maar wil hier een Keleo ring uitlaat op zetten? Iemand ervaring met deze uitlaten? Zijn ze in Europa te koop?, of zijn deze alleenrechtstreeks bij Keleo te bestellen?
Naar't schijnt zijn ze wel ok. Als je wat hadig bent kun je er zelf een maken met inox spiraalbuis : de juiste diameter plooien, de beide einden aan elkaar hardsolderen, 3 openingen op 120 °, waar de uitlaatbochtjes inpassen en nog aan de uitlaatopening(en ) vd collector zelf een buisje maken. En klaar is kees
bij tebunis tube bending in ursem kunnen ze de buizen voor je buigen in zo een beetje elke gewenste diameter en radius is nog betaalbaar ook bij de kelo uitlaten zit 1 grote fout de instroompijpjes die de ring in gaan staan bijna haaks op de ring voor een goede doorstroming moeten ze echter schuin de ring in gaan ik heb voor mijn ums 7/70 zelf een nieuwe ringuitlaat gemaakt foto,s de uitlaat was volgens somige te klijn maar de motor loopt nu beter en loopt 100 toeren meer als met de oude ring van seidel die veel groter was het is dus veel minder moeilijk dan je denkt en ik heb nog 2 bochten over zoals je kunt zien
Netjes Jeroen mooi gemaakt! Wat ik me nog afvraag is...teminste vorr mij gevoelsmatig. Wanneer de buisdiameter groter is(denk aan 16-20mm)is dan het geluid niet voller/mooier? Als ik bij "mijn" ring kijk bij keleo zitten de pijpjes wel schuin of niet schuin genoeg? http://www.keleo-creations.com/index.php?main_page=product_info&cPath=22_32&products_id=57 Ik zit ook even naar je gloeiplugklem te kijken dat ziet er degelijk uit waar heb je die vandaan?
ja voor die motor weer wel maar 180 euro voor een gebogen buis met een paar pijpjes er aan een ks demper voor een 100 cc is goedkoper en daar zit meer werk aan ik was amper 25 euro kwijt aan materiaal
ook was het geluid afgestemd op een WW1 model klonk geweldig jammer dat het model aan alle kanten vol mankementen zat