Kennen jullie het probleem....hobbykamer te klein

full

Kennen jullie het probleem ook?? Het moment waarop je beseft dat je hobby kamer toch echt te klein is.

full
full
full
full
full

De vrouw maar zeggen "word het niet eens tijd wat te verkopen" , ik zeg de kamer is gewoon te klein.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, ik denk dat vele alhier dit probleem kennen..:)

maar er is een oplossing volgens mij,
trek je voor minimaal 5 jaar terug in een klooster en doe daar menthale training om de hobbie-drang onder controle te krijgen :murder:

of een slot op je geldbuidel en de sleutel aan je vrouw geven....:cool:

succes

btw, ziet er wel leuk uit die kamer :rolleyes:

Ja, ik denk dat vele alhier dit probleem kennen..:)

maar er is een oplossing volgens mij,
trek je voor minimaal 5 jaar terug in een klooster en doe daar menthale training om de hobbie-drang onder controle te krijgen :murder:

of een slot op je geldbuidel en de sleutel aan je vrouw geven....:cool:

succes

btw, ziet er wel leuk uit die kamer :rolleyes:
Is dat wel slim? Ipv. de hobbykamer die vol raakt, raakt dan de kledingkast vol :p

Hobbykamer valt wel mee, heel het huis is gewoon te klein voor al mijn hobbies :)

gaat hartstikke goed met jou, beetje passen en meten en dan kunnen er vast nog wel wat bij....... Ik doe dat met stoommachines en treinen maar die plankjes buigen aardig door, geen snipper ruimte meer.

mijn oude omaatje : ''je mag toch wel iets bewaren......''

Het oude mens had gelijk!

Succes mate

gaat hartstikke goed met jou, beetje passen en meten en dan kunnen er vast nog wel wat bij....... Ik doe dat met stoommachines en treinen maar die plankjes buigen aardig door, geen snipper ruimte meer.

mijn oude omaatje : ''je mag toch wel iets bewaren......''

Het oude mens had gelijk!

Succes mate

Thx,

Komt ook helemaal goed, ben er een paar aant opknappen. Als dat klaar is paar plankjes erbij en niks aant handje:D:D (voorlopig dan;))

Back