Kennismaken en advies gevraagd

• Topicstarter Topicstarter Anonymous
  • Startdatum Startdatum
A

Anonymous

Guest
Hi Allen,

Effe voorstellen, ik heet Rick, woon in Berkel & Rodenrijs, ben 39 jaar en wil gaan vliegen.
Ik heb veel ervaring met RC rijden en varen, en ben ook nog een fanatieke statische modelbouwer, vooral militair.
Qua vliegen heb ik weinig ervaring, ik fladder wel 's met een piccolo door de kamer, en ik heb menig uurtje achter de profly simulator doorgebracht, maar dat is het dan ook wel, tenzij het vakkundig om zeep helpen van een Cardinal ook meetelt..........( vleugel is nog heel, gratis af te halen voor de liefhebbers )

Om te leren vliegen heb ik een Calmato aangeschaft met een O.S motor, zenders heb ik genoeg, ben er nog niet uit of ik de gouwe ouwe Multiplex 2000 gebruik of de nieuwe Skysport, allebei 35 mgh, misschien iemand die hier wat zinnigs over kan zeggen.

Leren vliegen dus, maar waar? Grofweg woon ik tussen Den Haag en Rotterdam in, welke clubs zijn er nou leuk in deze omgeving, en hebben zij leden die nog ff de tijd nemen om het beginners goed te leren?
Verschillende mensen hebben mij al aangeboden om naar de maasvlakte te komen en het daar te leren, zal ik ook wel 's doen, maar ik zie het voordeel van leuke verenigingen, circulerende onderdelen, meestal een aardig aanbod in 2de hands spullen en algemene gezelligheid, ik ga maar ff uit van mijn ervaringen in RC auto clubs.

Zou leuk zijn als ik reacties kreeg van mensen uit de club zelf, die weten het waarschijnlijk beter dan wie dan ook.

Mzzl Rick

Back