kennismaken

Goede avond

mijn naamis Michel en ik wil even kennismaken

ik ben op het moment bezig met de Smit Rotterdam (billing), bijna afgerond en prima instructies !!!!! , Ik heb er niet zoveel moeite mee, komt mischien omdat ik in mijn jeugd veel aan plastic modelbouw heb gedaan .
die instructies waren ook erg summier.

nu ben ik op zoek naar een volgende uitdaging, Historische zeilschepen lijkt mij nu wel wat . ik heb er altijd wel interesse in gehad

ik ben mijzelf nog wat aan het orienteren en hier en daar aan het inlezen

Ik ben zeevarende op het moment zit ik aan boord en zijn we onderweg naar Noorwegen daar moeten we en LR 1750 (kraan) ophalen en die moet naar de UK. ik hoop daar wat tijd te hebben om een boekwinkel in te duiken , en omdat er in bijna elke boekwinkel in de UK wel een boek over Lord Nelson te vinden is , zal mijn volgende project wel uit die periode komen..

ik heb al een paar verslagen gelezen op het Forum en daar heb ik al veel van opgestoken

nu zit ik zelf met een iedee , als ik met verlof ben ga ik een paar stukjes dek maken en die neem ik dan mee als ik weer ga varen , en dan wil ik ze blootstellen aan de elementen (veel zon.en zeelucht) wie weet word het wel wat

maar dat duurt nog vier maanden voordat ik met verlof ga.

ik ben wel van plan om een verslag te maken als ik ga bouwen

ik hou jullie op de hoogte

mvg
Michel

Ah!!! daar ben je dus, ik had je naam al en paar keer in de lijst actieve leden voorbij zien komen;)
Succes met je keuze, de ervaring in houtbouw is er al zag ik!

Goede avond Germt

Ja sorry ik had me al een poosje terug even kennis moeten maken,
een beetje Forum vrees van deze kant,
Hier aan boord zijn de satellite verbindingen ook niet optimaal, de verbinding kan elk moment verbroken worden, soms word er maar een 1/2 berichtje verstuurd . of het komt nooit aan (lost in space). op het kantoor en thuis zijn ze er wel aan gewent.
dus vandaar een beetje vrees voor een forum
mvg

Ach, is géén probleem hoor Michel.
Is eigenlijk ook wel goed om eerst eens rond te kijken.
Heb je al een idee welk Engels schip het gaat worden:)

Welkom Michel op dit mooie forum.

Leuk om te horen dat het beruchte Houtwormvirus weer is toe geslagen.;)
Alvast veel bouw plezier met het nieuwe schip.
Waar we zeker benieuwd naar zijn.

Groetjes,
Houtworm der 1e klasse

Welkom op het forum. Ik denk dat de meesten zo zijn begonnen. Eerst een beetje rondneuzen voordat de volgende stap wordt genomen. En qua periode zit je zeker op de juiste plaats :)

ja Germt ik al heb al een tijdje een lijst in mijn hoofd zitten, ik wil ooit nog eens de HMS victory en de Titanic (billing) gaan bouwen .
maar nu wil ik graag de HMS Diana gaan bouwen.

Welkom Michel,
Weer eens een echte waterrat in ons midden. Zitten wij hier op het droge te bouwen, terwijl jij zelf, net als jouw dekjes, aan de elementen blootstaat! Forumvrees is herkenbaar maar nergens voor nodig. Onvolledige berichten zullen we dan maar moeten decoderen, morsecode zullen we ook wel kunnen ontcijferen;).
Veel succes met de keuze en veel plezier met de bouw: ik kijk uit naar het verslag.
Grt
Diederik

maar nu wil ik graag de HMS Diana gaan bouwen.

WOW De HMS Diana van Caldercraft.
Uit de periode Victory en Agamemnon
Zéér goede keuze hoor
Als ze komt zet ik mijn stoeltje vast klaar:cool:

PS Ik heb het boek van de HMS Diana digitaal uit de serie "Anatomy of the ships"
Als er belangstelling is hoor ik het wel.
Kan dat via WeTransfer naar een email adres versturen.
Ik hoor het wel

Back