Kennismaking met de F5B klasse

Gas op een switch daar ben je echt zo aan gewend en werkt in deze toepassing ook veel beter.
Verder was het weer een prima georganiseerde dag vandaag.

we zijn nu ook pas terug, het was een fantastische dag vandaag .

buiten te weinig rakken gevlogen.
Alles was perfect gezellig.

grtz,

Luc

Ik ben nu ook net thuis.
Morgen zal ik we wat dingen op de site zetten, nu onder de douche en voor de tv hangen.

Henry, waar jij mee gevlogen hebt was niet echt langzaam en een behoorlijk listig modelletje.
Ik hoop voor Odoorn de Avionik B01 klaar te hebben.

Henry, kan je even een mailtje sturen naar info@f5b.nl ?
Je hebt toch foto's gemaakt?
Ik heb geen tijd gehad en volgens mij ben jij de enige die foto's gemaakt hebt.

Grts Gert-Jan

Ja , ben ook terug, leuke dag met wel erg veel "akkefietjes". Maakte 's morgens de opmerking dat basis A wel erg dicht bij het bos stond en vond het dan ook nodig om dit te bewijzen door in mijn allerlaatste stijgvlucht van de dag in een boom te vliegen... Gelukkig niet te veel schade buiten een flinke deuk in mijn ego, maar dat was ook al geen ramp meer, mijn prestaties waren echt niet om over naar huis te schrijven. Toch tevreden, weer wat leuke mensen leren kennen, en daar doe ik het tenslotte voor...

Leuk dat jullie nog wat schrijven, zo hebben de thuisblijvers er ook nog wat aan :D. Bergeijk ligt ook redelijk centraal voor iedereen lijkt me.
Ben ook net terug, van een feestje bij mijn ouders in de thuin, met een trio ala Goran Bregovic.:turn-l:

Grtz
Val

Back