kent iemand deze winkel??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tijdens het surfen over het net kwam ik deze winkel tegen: Nitro Radio Grafische Auto's, Bestuurbare Modellen, Radio Grafische Helicopter's
Deze winkel biedt modelbouw aan tegen superlage prijzen, maar....
Als ik zo kijk naar de zins-opbouw, uitleg etc, krijg ik een beetje een gevoel van: dit klopt niet, tis allemaal een beetje te mooi om waar te zijn.
Krijg zelfs een beetje last van flash-back van nigerianen die je wel eens tegen komt op mp etc..

Dus: kent iemand deze winkel of deze producten? en is het wel betrouwbaar.

Ik heb zo mijn twijfels.......

edit: eerst googelen en dan pas plaatsen was toch een beter idee.......Ik zou er niet van kopen iig

Laatst bewerkt:
Nee joh...site doet een beetje aan als goedkope kermisattractie. Je bent beter af in Nederland bij de bekende zaken bekend op mbf of informeer in je omgeving bij vrienden en familie.

ik koop alleen maar bij mijn vaste adresjes of bekende adressen. Kreeg deze vraag van een vriendje van me, die op zoek is naar een brandstof autootje.
Ik heb hem inmiddels ook al geadviseerd om naar een bekende winkel te gaan en een bekend merk te kopen.
Op diverse forums staan al een heleboel niet zo goede recensies over die modellen.

Zekers pinty...Bovendien heb je altijd reserve onderdelen nodig om je auto te herstellen van een crash. Dan wil je snel weer kunnen rijden en tja, dan moet je maar zien of die winkel aan je service aanvraag kan voldoen. Nee, ik zou zeggen tegen iedereen die daar wil shoppen; look before you leap..!

Wat mij het meest tegen staat; er staat geen adres of telefoonnummer op de site. Als je wilt bellen moet je eerst mailen met waaróm je wilt bellen en dan krijg je het telefoonnummer per mail. Maar...er staat een heel verhaal dat er van alles mis kan gaan met de mail en dat je als je na een week niks gehoord hebt opnieuw moet mailen. Hmmmmm.
Dan: het bedrijf zou in Nederland zitten maar als je iets wilt ruilen of voor garantie opsturen moet je dat doen naar een adres in Engeland (!)

Op RC-junkies staat ook het één en ander over dit bedrijf. Als je even Googled op de naam vind je het wel.

Persoonlijk zou ik er niks bestellen.

Laatst bewerkt:
Tsja het zegt niets. Ik koop toch liever bij een gerenommeerd iets dat je weet waar je aan toe bent en dat je idd weet waar het is/wie je kunt bereiken etc. Maar goed gaat weer een slot op...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back