Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Scherpe analyse! Moet je bijvoorbeeld maar eens kijken naar de grenzeloze populariteit van die multi-rotor hupsafladders.maar ja, mensen zijn nou eenmaal hersenoze schapen die graag de kudde volgen
Ik weet niet wat dat betekent, een " hupsafladder" ...Scherpe analyse! Moet je bijvoorbeeld maar eens kijken naar de grenzeloze populariteit van die multi-rotor hupsafladders.![]()
Dat is de typische bewoording door iemand die zich mateloos ergert aan de constante verdere ontwikkelingen van de technologie
maar ja, mensen zijn nou eenmaal hersenoze schapen die graag de kudde volgen
Moet je bijvoorbeeld maar eens kijken naar de grenzeloze populariteit van die multi-rotor hupsafladders.![]()
@Bruno van Hoek Dat is een stuk mooier en duidelijker verwoord dan je voorgaande reactie!
Waar het voor mij mis ging in het lezen van deze reacties is dat ik lees dat 'iedereen' met een multi-rotor een hersenloos schaap is
Ik begrijp dat dit niet de insteek was om dit zo te verwoorden of over doen komen, en ik ga volledig mee in jouw laatste reactie!
Haha ja hoor. En darpas denkt dat een kenteken een terrorist tegenhoud
Wat een grap
Terroristen houden zich niet aan de regels, net als gewone criminelen, dat is nu juist het probleem. Hielden ze zich aan de regels, dan pleegden ze ook geen aanslagen, en was er niets aan de hand.
Als elke "dronevlieger" als potentiële terrorist gaat worden neergezet, gaan ze dat dan ook doen met elke automobilist, iedereen met een smartphone etc etc?