Kerst huisje crafts & co

Ik had nog een kersthuisje liggen en wil deze toch eens gaan bouwen. De kwaliteit is uitstekend en doet niet onder voor Robotime zie ik.
 

Bijlagen

  • 20251025_132200.jpg
    20251025_132200.jpg
    270,4 KB · Weergaven: 62
De vloersticker heb ik vervangen voor een stuk houtfineer en met potlood de naden getekend. Op de buitenranden steentjes plaat geplakt.
Ik twijfelde om de openhaard met steentjes van Aedes Ars te bekleden maar dat wordt voor nu teveel werk omdat k ook bezig ben met een ander project (van Aedes Ars). Wel lichte weatering toegepast op de haard en zal daar ipv de haardvuur sticker iets dan met een kaarsled en wat takjes denk ik.

20251025_132453.jpg


Delen die klaar zijn om in de primer te zetten met de airbrush:

20251025_132511.jpg
 
Het begint op te schieten. Er is veel tijd gaan zitten in het maken van kados.
Qua kleuren wijk ik af van het origineel om het iets minder kitscherig te maken. De openhaard heet ipv plaatje van vuur nu verbrand hout en flikkerende led verlichting gekregen.
Wat foto's:
IMG-20251122-WA0004.jpeg
20251128_005035.jpg
20251129_191244.jpg
20251129_191235.jpg
20251129_191312.jpg
 
Back
Top