Goedemiddag allen,
Na een tijd stil geweest te zijn in de modelbouw pak ik het weer op.
Enkele weken geleden ingeschreven bij de vliegclub zlc zoetermeer.
Naast me Nano cp, sport Cub en kleine indoor kistjes is de zoektocht nu begonnen naar een heli.
Nu is het binnen de vereniging verplicht om brevet te behalen voordat men zonder begeleiding mag vliegen.
Om kosten leuk te houden maar wel meteen een krachtige kist te hebben ben ik tot de volgende twee opties gekomen:
De goblin fireball en de blade fusion 270
Betreft mijn achtergrond, altijd veel 450 gevlogen en daarnaast een 550 en een t rex 700 nitro gehad.
Wat denken jullie van deze opties als kistjes om de hobby weer op te pakken en brevet mee te vliegen?
Aanbiedingen van gebruikte kisten is welkom via pb svp geen 450 en of FB kisten
Gr Lars
Na een tijd stil geweest te zijn in de modelbouw pak ik het weer op.
Enkele weken geleden ingeschreven bij de vliegclub zlc zoetermeer.
Naast me Nano cp, sport Cub en kleine indoor kistjes is de zoektocht nu begonnen naar een heli.
Nu is het binnen de vereniging verplicht om brevet te behalen voordat men zonder begeleiding mag vliegen.
Om kosten leuk te houden maar wel meteen een krachtige kist te hebben ben ik tot de volgende twee opties gekomen:
De goblin fireball en de blade fusion 270
Betreft mijn achtergrond, altijd veel 450 gevlogen en daarnaast een 550 en een t rex 700 nitro gehad.
Wat denken jullie van deze opties als kistjes om de hobby weer op te pakken en brevet mee te vliegen?
Aanbiedingen van gebruikte kisten is welkom via pb svp geen 450 en of FB kisten
Gr Lars
Laatst bewerkt: