stef stuntpiloot
Forum veteraan
Ik heb rond gekeken op het forum maar ik heb geen vergelijkbaar topic kunnen vinden vandaar dat ik deze open. Ik vlieg momenteel met helikopters maar ben ook geïnteresseerd in vliegtuigen, nu zit ik wat rond te kijken en vraag ik me af wat een goede keuze is voor mij. Zoals ik zei, helikopter vliegen is geen probleem, vlieg er mee rond doe aerobatics ( rol, looping etc) ik vraag mij nu af in hoeverre ik hier profijt van ga hebben met het vliegtuig vliegen.
Simpel gezegt:
- Is het verstandig om net als elke beginner een simpel 3 kanaals vliegtuigje te kopen en daar mee te leren
- kan ik gezien mijn ervaring met helikopters beter een 4/5 kanaals vliegtuig kopen al dan niet boven/benedendekker (ik zat te kijken naar een Chessna 182)
Als extra hieraan gerelateerde vraag, ik speel momenteel een beetje met aerofly professional deluxe ( 1.9.1.3 ) is deze representatief voor het gedrag van een echt modelvliegtuig?
Alvast bedankt!
Simpel gezegt:
- Is het verstandig om net als elke beginner een simpel 3 kanaals vliegtuigje te kopen en daar mee te leren
- kan ik gezien mijn ervaring met helikopters beter een 4/5 kanaals vliegtuig kopen al dan niet boven/benedendekker (ik zat te kijken naar een Chessna 182)
Als extra hieraan gerelateerde vraag, ik speel momenteel een beetje met aerofly professional deluxe ( 1.9.1.3 ) is deze representatief voor het gedrag van een echt modelvliegtuig?
Alvast bedankt!
Laatst bewerkt: