Keuze racer...

Hallo Gor

ik denk dat je daar een leuk motortje hebt, maar niet voor een snelle racer
die motor is meer geschikt voor een zwever of een 3d kist
maar ik denk niet dat je hem kunt gebruiken om een heel snel model te maken.

maar 3d is misschien ook wel eens leuk

gr Albert

Hey,
Bedankt voor de reactie,
maar kijk es in mijn onderschrift,niks anders als 3D:)dus ik zocht eens iets anders:p

Op 3s voor speed moet je het toch gaan zoeken tussen de 3000 en 4000kv.

turnigy 4000 heli motor (outrunner)draait op 30A met een 4,1x4,1 propje @ 35.000 rpm
Statisch 500gram thrust.
Snelheid met een eigen ontwerpje pylon van 75cm ligt boven de 200km/h.

Zie:

eigenbouw-pylon400

pylonrtf.jpg

Klinkt als:
Geluid file van gister
http://www.betuwsemodelvliegclub.nl/files/pylonflyby3.mp3

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey,
Bedankt voor de reactie,
maar kijk es in mijn onderschrift,niks anders als 3D:)dus ik zocht eens iets anders:p

Je kan wel iets anders gaan vliegen maar echt snel en die motor = niet echt de combo.

Dus op zoek naar een hotlinertje of funjet ofzo.

Bestel je toch voor 25€ een andere motor....
kosten daar toch weinig.

900KV motor= voor grote prop dus lekker voor 3D maar voor snelheid liever een motor met veel KV b.v deze voor een funjet:
Hobbycity Online R/C Hobby Store : HXT 2445 (370L) 3790kv Brushless Inrunner $18.50

idd ik wil ook zo eentje bouwen van de jomari site... de rapid en de rapid jet versie en deze revenge zijn wel super,maar moet je kopen, onder plannen staan ook een paar leuke...

Als je Per-se de setup wilt gebruiken die je al hebt...
Heb je niet toevallig 2 dezelfde accu's 3s2200?
Als je ze als 6s doet kun je een redelijk volt vliegend vleugeltje maken met die motor.

Anders echt een andere motor, maar niet 3-4000kv als het in een vliegende vleugel komt, eerder 2200-2500, een vliegende vleugel heeft een hoop meer weerstand dan zoon sp400 pylonracertje, dus een beetje propellor om hem aan te duwen is wel zo handig.

Back